مروری بر آمار مهاجم برزیلی در بازدید پرسپولیس

مروری بر آمار مهاجم برزیلی در بازدید پرسپولیس

در هفته گذشته که باشگاه پرسپولیس کار نقل و انتقالات خود را آغاز کرد، نام یک مهاجم برزیلی که گفته می شود مورد توجه پرسپولیس بوده، مطرح شد.

مهاجم برزیلی ویزیلا پرتغالی که شایعه حضورش در پرسپولیس به گوش می رسد، از نظر آماری امیدوارکننده نیست و نتوانست خود را به عنوان یک مهاجم نوک ثابت کند.

بررسی عملکرد او در این باشگاه پرتغالی نشان می دهد که او در فصل 2022 25 بازی برای تیمش در لیگ برتر پرتغال انجام داد و در مجموع 20 بازی به عنوان بازیکن ثابت انجام داد. البته در مجموع این مسابقات 12 بار تغییر کرد و او 5 بار به عنوان تغییر وارد زمین شد.

این بازیکن 32 ساله فصل گذشته 1596 دقیقه برای ویسلا در لیگ برتر پرتغال بازی کرد و در مجموع 7 گل به ثمر رساند. البته او فصل گذشته هم در جام حذفی پرتغال 90 دقیقه بازی کرد و در آن جام گلزنی کرد. این بدان معناست که پای این مهاجم فصل گذشته تنها هر 289 دقیقه یک بار به روی دروازه باز می شد.

کاسیانوی برزیلی در فصل 2020-2021 با ویزلا در لیگ 1 پرتغال بازی خواهد کرد. او در این فصل 2388 دقیقه در لیگ 1 و 172 دقیقه در جام حذفی به میدان رفته است که در مجموع 17 بار گلزنی کرده و در دو فصل قبل هر 150 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.

مهاجم برزیلی که در سایت ترانسفورماتور 200 هزار دلار ارزش گذاری شده است از نظر فنی نتوانسته به آمار امیدوارکننده ای دست پیدا کند و در صورت پیوستن به پرسپولیس احتمالا شاهد یک مهاجم بی کیفیت دلاری خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید