پست قابل توجه لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس در اینستاگرام

پست قابل توجه لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس در اینستاگرام

مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس با انتشار یادداشت جالبی در اینستاگرام به اطرافیانش پاسخ داد که چگونه به زندگی تجملی رسیده است؟

وی در این پست به روزهای کودکی خود اشاره کرد و نوشت که از 13 سالگی زندگی خانوادگی خود را به خاطر فوتبال رها کرده و دور از خانواده زندگی می کند.

این پست مهاجم پرسپولیس را بخوانید:

من شنیده ام که بسیاری از مردم می گویند، “آه، اما [زندگی] این برای شما آسان است، شما در شرایط خوبی هستید.”

و امروز به این جمله فکر کردم و فهمیدم که تا حدودی حق با آنهاست… بالاخره بعضی چیزها واقعاً در دسترس من است، اما چیزی که آنها نمی دانند این است که من چقدر جنگیده ام و چقدر دارم. آنها فکر می کنند برای رسیدن به این “آسان” تحمل کردند.

در زندگی ما مواقعی پیش می آید که باید انتخاب کنیم، من در 13 سالگی درست همانجا انتخاب کردم، خانه و آسایش زندگی با پدر و مادرم را ترک کردم تا رویاهایم را دنبال کنم. چیزی که آنها نمی دانند این است که برای اینکه من این “آسانی” را داشته باشم، باید از همه چیز دور می شدم.

اون لحظه ای که بچه بودم و دوست داشتم مثل بقیه بچه ای داشته باشم… به شهربازی های شهرم بروم، با دوستانم بادبادک پرواز کنم، پابرهنه در خیابان بدوم، با برادرم بازی کنم و عشق را حس کنم. پدر و مادرم در کودکی

“طبیعی”…

اما من ترجیح دادم همه چیز را رها کنم زیرا می خواستم بیشتر رویایم را دنبال کنم. من معتقدم که خدا قبلاً آن را برای من نوشته بود و من بدون کوچکترین تصوری از چیستی، به تنهایی به این دنیایی که خدا به من داده بود رفتم …

من بارها گریه کردم، گرسنه بودم، سرما خوردم و در 13 سالگی باید مرد بودن را یاد می گرفتم. با این حال، امروز خوشحالم که با یک زن زیبا زندگی می کنم، با دوستانی که همیشه با من هستند و زندگی می کنم. زندگی “آسان” که مردم فکر می کنند.

با این همه کجا دارم می روم؟

ساده است، اگر رویایی دارید، اجازه ندهید کسی به شما بگوید که نمی توانید. این کار را انجام دهید و بدانید که آسان نیست. شما گریه خواهید کرد، رنج خواهید کشید، شاید حتی گرسنگی بکشید (مثل من)، اما در پایان روز طعم پیروزی خود را خواهید چشید و قادر خواهید بود به گذشته نگاه کنید و بدانید که شما همان مرد یا زنی هستید که برنده شده و رویای خود را برآورده کرده اید. ..

قوی باش! وقتی زندگی به شما ضربه می زند، انعطاف پذیر باشید! با مشکلات روبرو شوید و مشغول شوید! شخصیت شما اینگونه شکل می گیرد و به عنوان یک فرد رشد خواهید کرد.

تسلیم نشو، تو برنده ای!

دیدگاهتان را بنویسید