مهاجم برزیلی پرسپولیس کور می کرد، مقصر کیست؟

مهاجم برزیلی پرسپولیس کور می کرد، مقصر کیست؟

سعید مراغه چیان بازیکن سابق استقلال درباره اتفاقات اخیر پیرامون نیمکت مربیگری استقلال گفت: عجیب است که همه این اتفاقات و استثناها فقط شامل استقلال می شود. جالب اینجاست که پرونده بسیاری از اتفاقات هفته های اخیر همچنان در کشوی میز کمیته انضباطی می پوسد اما رای استقلال و سرمربی اش به سرعت صادر می شود. ما خودمان از ساپینتو راضی نیستیم و من خودم چندین بار صحبت کردم و گفتم این آقا روی نیمکت استقلال رفتار می کند که در شأن و شخصیت نیمکت باشگاه استقلال نیست.

وی افزود: گفته بودم این مکان ها زمانی محل نشستن پورحیدری، عبداللهی، رایکوف، حجازی و امثال آنها بود، اما ساپینتو گاهی به گونه ای رفتار می کرد که ما را اذیت می کرد، اما این مرد خدا شرایط فوتبال ایران را در این می فهمید. دوره و نسبتا بهتره چرا اینطوری رفتار میکنی!

بازیکن قدیمی استقلال افزود: حکمی که برای ساپینتو صادر می شود به گونه ای است که احساس می کنیم با او مشکل شخصی پیدا کرده اند! اولاً در این مدت کار خاصی انجام نداد، دوم اینکه تا جایی که یادم می آید در بازی با مس کرمان از بازی کتک خورد و از بازی اخراج شد. در بازی پیکان به او و حامیش توهین می کردند، اما 4 جلسه آخر حذف نشان می دهد که او را متفاوت می بینند. او شیطان است، درست است، اما آنها با او مانند یک قاتل رفتار می کنند.

ماراژ چیان درباره شرایط فنی استقلال زیر نظر ساپینتو خاطرنشان کرد: این مربی در نیم فصل با تیمش آشنا شد و حالا در شرایط بهتر نتیجه گیری و عملکرد تیم را انجام می دهد. بنابراین به نظر می رسد اتفاقات سوال برانگیزی در حال رخ دادن است تا او را از مسیری که با استقلال طی کرده منحرف کند. این نوع ملاقات عادی نیست.

وی افزود: چطور وقتی در بازی مثل پرسپولیس برف به سمت بازیکنان می ریزد، هیچ واکنشی از سوی کمیته انضباطی نمی بینیم؟ اگر گلوله به چشم بازیکن تازه وارد برزیلی پرسپولیس اصابت کند و او مشکل بینایی لاعلاج داشته باشد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ خدای ناکرده ممکن است مثل پادویی ها وضعیت بدی داشته باشد.

بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: چرا هیچکس وارد این سوالات نمی شود اما تا سرمربی استقلال دستش را بالا نبرد همه ناراحت هستند؟ چرا کسی که ساپینتو را کتک زد با ممنوعیت شدید تنبیه نکردید تا دیگر کسی به خودش اجازه چنین کارهایی را ندهد؟ چرا کسانی که به مربی یا داور حریف حمله می کنند جریمه سنگین نمی شوند تا این اتفاقات تکرار نشود و ساپینتو به شدیدترین شکل ممکن محروم و جریمه شود!

دیدگاهتان را بنویسید