چراغ سبز یحیی برای جذب مهاجم برزیلی پرسپولیس

چراغ سبز یحیی برای جذب مهاجم برزیلی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آخان می رود تا خود را برای نیم فصل دوم آماده کند.

این در حالی است که قرمزها در تلاش برای تقویت خود برای نیم فصل دوم هستند. مصدومیت های پراکنده شیخ دیابه نشان داد که در لیگی فشرده نمی توان به او اعتماد کرد. از سوی دیگر، جدایی یورگن لوکادیا، بهترین مهاجم پالاس، هلندی، باعث شده تا پالاس با یک جای خالی در لیست تیمش مواجه شود. اگرچه قرمزها در واکنش به جدایی مهاجم هلندی، الکثیر را وارد زمین کردند، اما یحیی گل محمدی بهتر از هرکسی می داند که نمی توان به بازیکنی که بیش از یک سال از فوتبال دور بوده و تحت عمل جراحی رباط قرار گرفته است، اعتماد کرد.

از سوی دیگر مهدی عبدی و حامد پاکدل آمار بسیار ضعیفی را بدون گلزنی در نیم فصل از خود به جای گذاشتند. اگرچه گل محمدی عبدی را می خواهد، اما پاکدل به جدایی از باشگاه نزدیک است. در این راستا باشگاه در تلاش برای جذب یک مهاجم خارجی درجه یک است.

باشگاه در حال مذاکره با مهاجم برزیلی بوده و گفته می شود که توافق حاصل شده است. ظاهرا سرمربی پالش پوشان این بازیکن را دوست دارد و باشگاه در تلاش است تا مقدمات جذب این بازیکن را فراهم کند. در ابتدا اولویت باشگاه برای جذب بازیکن آزاد بود اما ظاهرا پرسپولیس باید مبلغی را به عنوان رضایتنامه برای این بازیکن پرداخت کند.

با این حال مذاکرات نهایی در حال انجام است و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن برزیلی به زودی به تهران می آید.

دیدگاهتان را بنویسید