دانشجویان نباید اجازه دهند بدخواهان مردم ایران چشم طمع به جامعه دانشگاهی بیندازند


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916346

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دانشجویان ما باید قدر خود را بدانند و اجازه ندهند بدخواهان مردم ایران به جامعه دانشگاهی طمع کنند، گفت: مرور تاریخ معاصر نشان می دهد که دانشجویان در هر زمان که بوده اند در کنار مردم بوده اند. نیاز است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 25 آذر 1401) در جلسه آن شورا به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز گفت: به ارواح مطهر دانشجو درود می فرستیم. شهدا 16 روز خطر همواره یادآور بصیرت، آزادی، استکبارستیزی و عدالت خواهی جنبش دانشجویی بوده است.

وی افزود: جایگاه مهم دانشگاهیان در نزد مردم و نقش مهم دانشجویان در پیشرفت کشور، دشمنان را نگران و آنان را مجبور به برنامه ریزی برای تغییر اولویت های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجویان کرد. از مسیر خدمت به جامعه

جنتی با بیان اینکه دانشجویان ما باید قدر خود را بدانند و نگذارند بدخواهان مردم ایران به جامعه دانشگاهی طمع کنند، خاطرنشان کرد: بررسی تاریخ معاصر نشان می دهد که دانشجویان هر زمان که نیاز داشتند در کنار مردم بودند.

وی ادامه داد: صحنه هایی مانند مبارزه با حکومت ظالم و هشت سال دفاع مقدس برای حضور موفقیت آمیز در جنگ با بنیانگذاران تحریم های ظالمانه و همه جانبه با جهاد علمی، جهاد خودکفایی، جهاد سازندگی نشان می دهد که دانشجویان همراه بوده اند. مردم حتی در سالهای اخیر شاهد حضور پرتلاش دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در مناطق فقیرنشین هستیم.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: جامعه دانشجویی باید با حضور مؤمنانه در صحنه و حفظ روحیه انقلابی آرمان گرایی را در فضای فکری جامعه حفظ کنند و با تقویت ایمان و حفظ روحیه جهادی، سربلندی را بالا ببرند. پرچم ایران اسلامی در قله علم جهان، دشمنان این بزرگواران را از دشمنی خود پشیمان کنید. این راه درخشانی است که شهدای دانش آموز در آن پیشگام بوده و نسل جوان دانش آموز نیز در این راه خواهند درخشید.

دیدگاهتان را بنویسید