دانشجویان ما و جامعه دانشگاهی و فرهنگی امروز هم بیدار هستند


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915985

نایب رئیس مجلس گفت: دانش آموزان و جامعه دانشگاهی و فرهنگی ما امروز هم بیدار هستند و با بصیرت خود به خوبی دست های پشت پرده و نقشه های بزرگ استکبار را درک می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ آذرماه) شورای اسلامی، گفت: در آستانه روز دانشجو هستیم و این روز را به همه دانشگاهیان و دانشجویان جوان تبریک می گویم. روز جنبش دانشجویی ما برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا که دنیا را می خورد ماهیتاً جنبشی ضد استعماری بوده، هست و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 25 آذرماه به یاد 3 دانشجو سیدمصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی به عنوان روز دانشجو اعلام شده است، گفت: این دانشجویان نسبت به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران و همچنین اعتراض خود اعتراض کردند. ، از از سرگیری روابط ایران و انگلیس مورد ظلم و ستم قرار گرفتند و کشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان ما در سال 2032 با بصیرت و شفافیت در آن روزهای پس از کودتای 28 مرداد، آمریکا و جهانی گرایان را به درستی عامل مشکلات کشور دانستند و در مقابل دخالت های خارجی در کشور ایستادند.

نیکزاد تصریح کرد: دانشجویان و جامعه دانشگاهی و فرهنگی ما امروز هم بیدار هستند و با بصیرت خود به خوبی دست های پشت پرده و نقشه های بزرگ استکبار را درک می کنند. جنبش دانشجویی ما به درستی دریافته است که آنچه در دو ماه گذشته رخ داده است، فقط اعتراض به یک طرح واقعاً رقت انگیز نیست، بلکه طراحی پیچیده ای از یک جنگ ترکیبی است که از آتش اختاپوس رسانه ای که از آمریکا، عربستان و انگلیس تغذیه می کند، دامن زده است. دلار و با سازماندهی و اجراء نمایندگی گروه های کوچکی از گروه های ضد انقلاب و تجزیه طلب که آموزش دیده و آماده انجام عملیات تروریستی هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن در دو ماه گذشته با تمام توان وارد میدان شده، نفوذی ها و مهره های همیشگی خود را افشا کرده و شرم آور شکست کامل را متحمل شده است. زیرکی و عدم همکاری مردم با این تروریست های شناسنامه ای و بی اعتنایی مردم به تبلیغ امپراتوری دروغ و جنایات رسانه ای باعث شده است که ما افسران بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: اگر حمایت و هماهنگی بین کارکنان برای رفع مشکلات در شرایط خوبی بوده است باید آن را به سطح بالاتری برسانیم. بیایید با برنامه ریزی بهتر و روحیه جهادی و دوندگی بیشتر به کاستی ها، کاستی ها، مشکلات و موانع اقتصادی، معضلات فرهنگی و اجتماعی رسیدگی کنیم، خود را پایه و اساس این ملت بدانیم و دست مردم توانمند و پرتلاش کشور عزیزمان را ببوسیم.

نایب رئیس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای اسلامی به حکمرانی و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پایبند بوده و تا آخرین روز عمر خود تلاش خواهد کرد تا خدمتگزار پاک و وظیفه شناس مردم عزیز ایران باشد. فعالیت. مجلس از تمامی ابزارهای قانونگذاری و نظارتی خود برای این منظور استفاده کرده و خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید