دانشجو همچون یک دیده بان همیشه بیدار باید جامعه را ریزبینانه رصد ‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در پیامی 25 آذر روز دانشجو را به دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجواین روز را به دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

این پیام است؛ بی شک جایگاه پرافتخار دانشجویان در ایران و جنبش دانشجویی مرهون رشادت های دانشجویان عزیزی است که با خون خود نهال استکبار ستیزی را در کشور آبیاری کردند و اکنون این نهال به درختی تنومند با ریشه های قوی و سالم تبدیل شده است. با دستان توانمند شما، دانشجویان و دانشگاهیان این مرز و بوم بجنگید.

25 آذرماه روز دانش آموز فرصتی است که باید نقش بزرگ و برجسته شما دانشجویان عزیز را به عنوان قشر بزرگ و فرهیخته در جامعه گرامی و یاد کنیم و فراموش نکنیم که همواره از آرمان های خون شهدا دفاع می کنند. و مرزها کشور و آبادانی ایران اسلامی همت کرده و این قشر تأثیرگذار در فرهنگ و کارایی کلی یک ملت و در لحظه حیات جامعه حضور قابل قبول و تأثیرگذاری دارد.

دانش آموز باید همواره جامعه را از نزدیک رصد کند، با دیدن حوادث پیرامون خود مانند دیده بانی همیشه بیدار و با آگاهی از این رسالت بزرگ، همواره حوادث پیرامون خود را بسنجد و با نگاهی نقادانه بر اساس اعتدال و عدالت، فرصت ها و فرصت ها و چالش های جامعه تحلیل و تفسیر برای سایر بخش های این جامعه.

طراوت آرمان گرایی شهیدان گرانقدر دانشجو مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بوجارنیا هنوز در فضای دانشگاه ها احساس می شود و بدون شک ایجاد زمینه های مشارکت دانشجویان و فرهیختگان در تحولات و توسعه، محرک خواهد بود. جامعه ای که بسیار ضروری است.

اینجانب به عنوان نماد استکبارستیزی دانشجویان روز دانشجو را به جامعه فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تبریک می گویم.

دکتر محمد دوستار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان



آیا این خبر مفید بود؟