امروزه پدافند هوایی با چشمانی کاملاً بیدار تحرکات احتمالی دشمن را رصد می کند

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923170

فرمانده پدافند هوایی ارتش، پدافند هوایی را یکی از مهمترین و اساسی ترین ارکان امنیت کشور برشمرد و گفت: امروز پدافند هوایی با چشمانی باز ناظر تحرکات احتمالی دشمن است. و هوشیاری کامل.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش با حضور در سایت راداری بم، توان عملیاتی این یگان پدافندی را که اخیراً در این منطقه مستقر و توسعه یافته است، ارزیابی کرد. در این بازدید از سامانه رادار محلی بینا و چندین طرح دیگر استفاده شد.

امیر صباحی فرد در حاشیه این بازدید گفت: رادار بینا که کاملا بومی و ایرانی است توسط دانشمندان و متخصصان کشورمان ساخته شده و مناسب با شرایط جغرافیایی و محیطی ایران است. این سامانه با ورود به چرخه پدافند هوایی یکپارچه برای تکمیل پوشش راداری جنوب شرق کشور، افزایش توان رزمی پدافند هوایی و بهبود پوشش راداری منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور را به همراه خواهد داشت. کشور.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در جلسه ستاد این سایت رادار، نیروی پدافند هوایی را یکی از مهمترین و اساسی ترین ارکان امنیت کشور خواند و افزود: امروز نیروی پدافند هوایی با ناظر تحرکات احتمالی دشمن را رصد می کند. چشمان گشاد و هوشیاری کامل

امیر صباحی فرد با ابراز خرسندی در نشست فرماندهان و افسران مستقر در سایت رادار بم، افزود: پدافند هوایی ارتش به عنوان خط مقدم پدافند هوایی کشور همواره در تلاش است تا با یاری خداوند امنیت هوایی کشور را ارتقا بخشد. اجازه ندهید بدخواهان و دشمنان وارد این مرز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید