دانش آموز پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه است/ مطالبه گری جزء لاینفک روحیه دانشجویی است.

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790198

دانش آموزان مظهر عینیت بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی هستند و دقت نظر جزء لاینفک روحیه آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; میزگرد هرمز با حضور چهره های سیاسی و دانشگاهی به بررسی نقش دانشجویان در مطالبات جامعه پرداخت.

8ac57d44 b9f3 4fc1 af1a 01efa8bb0d63 خبر خاکستری

دانش آموزان نماد عینیت بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان با تبریک روز دانش آموز گفت: اگر به جوانه ها مزرعه داده شود; آنها می توانند کشور را به خوبی اداره کنند و بن بست ها را از بین ببرند.

وی افزود: پس از خروج آمریکا از برجام و تکیه بر توان داخلی و جوانان، نشانه های رشد در بسیاری از عرصه ها دیده می شود و امروز باید به تدریج اداره جامعه از نسل اول انقلاب به نسل سوم منتقل شود. و نسل چهارم».

امام جمعه رودان تاکید کرد: مدیر خوب فردی است که بتواند شرایط واگذاری مسئولیت ها به نسل جوان را فراهم کند.

وی گفت: امروز نیازمند حفظ ارزش های مقدس و رونق بخشیدن به کارهای فرهنگی هستیم و دانش آموزان که نماد عینیت بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی هستند باید در این مسیر حرکت کنند.

حجت الاسلام دری با بیان اینکه الزام جزء لاینفک روحیه دانشجویی است، ادامه داد: درخواست باید از سوی کسانی مطرح شود که به میل ما پاسخگو هستند و جامعه دانشجویی امروز ما باید تقسیم کار در جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسد. و چه مسئولیتی بر عهده افرادی است که در حکومت و جامعه فعال هستند و در واقع باید یک فرد مسئول را مطالبه کنیم تا بتواند مسئولیت پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در هر بعد که دانشجو مطالعه می کند، این قسمت نیز به امور عمومی مربوط می شود و لذا دانشجویان باید به مطالعه عمیق بپردازند و راهبردها، راهبردها و برنامه های اجرایی را در حوزه تخصصی خود اجرا کنند و دلیل آن را بررسی راهبردهای غیر اجرایی کنند. .

f16afe3a 0471 4a4c b842 6d5dba5e134b خبر خاکستری

دانش آموز پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه است

سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: در سال های قبل از انقلاب اسلامی شاهد جریانات مختلفی در کشور دانش آموزی بودیم، اما آنچه که دل دانش آموزان را به خود جذب کرد و ما را در مقابل تعداد زیادی از دانش آموزان قرار داد. مراقبت از آن نهضت ارزشی اسلامی بود.»

وی افزود: دانش آموزان عرصه انقلاب اسلامی صحنه های مختلفی از جمله تقدیم شهدا در جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت را خلق کردند و در این صحنه ها از جان خود دریغ نکردند. “

فرمانده سپاه رودان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروز باید حفظ ارزش های مقدس و رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و دانش آموزانی که نماد عینیت بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی هستند، ضروری است. باید این بار را دنبال کرد.”

سرهنگ صادقی گفت: روز دانش آموز شعار و تظاهراتی را به نمایش می گذارد که رنگ و بوی استکبار ستیزی دارد و ضد غرب و بر اساس بصیرت جوانان است.

وی ادامه داد: دانش آموزان پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه هستند، از دانش آموزان انتظار می رود علاوه بر ارتقای دانش و فرهنگ عمومی جامعه، نشاط اجتماعی و سیاسی را نیز تامین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رودان افزود: امروز برای رسیدن به قله های عزت و اقتدار نیازمند وحدت، انسجام و ایثار هستیم و اگر همه با همدلی و وحدت در جهت رفع مشکلات جامعه گام بردارند، خداوند کمک می کند. همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به صورت خودجوش حضور داشتند و کارهای به جا مانده را انجام دادند.

11fcb3db 1a39 4504 9f43 f25e1801ed9b خبر خاکستری

16 خطر نقطه عطفی برای دانش آموزان ایران اسلامی است

حسن داوری رئیس دانشگاه آزاد رودان نیز در این نشست با بیان اینکه برای رسیدن به تمدن اسلامی باید شاهد وحدت هر چه بیشتر دانشگاه ها باشیم و تاب آوری و پایداری را بر روی نقشه راه داشته باشیم، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در این دانشگاه، باید در راستای تحقق بخشیدن به تمدن اسلامی باشیم.

وی گفت: دانش آموزان با مهارت های مختلف گرد هم می آیند، می توانند با همین تفکر اتوماسیون های بزرگی انجام دهند و همچنین می توانند در زمینه های اشتغال زایی، کارآفرینی و کسب و کار اجتماعی تحول آفرین باشند.

داوری افزود: دانش آموزان در کنار فعالیت در پژوهشگاه ها باید در جامعه نیز فعال باشند و نیازهای جامعه را تامین کنند و در زمینه مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه که یکی از مولفه های تاثیرگذار کشور است، گفتمان سازی کنند. دانشجویان ایرانی

رودان آزاد، رئیس دانشگاه، نقش دانشجویان را در پیروزی انقلاب اسلامی اساسی توصیف کرد و افزود: دانشجویان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند. همه زمینه ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید