آنتونیو کونته تاتنهام را کشت. تمرین طاقت فرسا آنتونیو کونته برای بازیکنان تاتنهام

آنتونیو کونته تاتنهام را کشت.  تمرین طاقت فرسا آنتونیو کونته برای بازیکنان تاتنهام

تمرین طاقت فرسا آنتونیو کونته برای بازیکنان تاتنهام در هوای سوزان سئول باعث شد سون هیونگ مین و هری کین به زمین بیفتند.

روز دوشنبه تمرینات تیم تاتنهام در تور پیش فصل این تیم در سئول کره جنوبی آغاز شد. آنتونیو کونته در این تمرینات و از روز اول آنقدر به بازیکنانش فشار آورد که همه شگفت زده شدند.

وب سایت روزنامه انگلیسی سان گزارش داد که برنامه تمرینی طاقت فرسا کونته باعث شده است که حتی هری کین و سون هیونگ مین، دو ستاره این تیم نیز شکست بخورند و به زمین بیفتند.

تمرین تاتنهام با حضور 6000 هوادار در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد که ستارگان این تیم دو ساعت تمرین طاقت فرسایی را سپری کردند که برای اکثر بازیکنان تاتنهام طاقت فرسا بود.

در ابتدا به نظر می‌رسید که بازیکنان تحت روش‌های تمرینی کونته حتی در آب و هوای سرد سئول پیشرفت می‌کردند، اما اکثر بازیکنان نمی‌توانستند طول زمین را طی کنند و کین و سون به‌ویژه با مشکل مواجه بودند.

کونته همراه با مربی بدنساز تیمش، جان پیرو ونترونه، به بازیکنانش دستور داد تا 42 دور از زمین 105 متری را کامل کنند. به بازیکنانی که به تازگی از مسابقات بین المللی بازگشته بودند، دستور داده شد که به جای آن 30 راند بازی کنند.

کین زودتر از بقیه به زانو افتاد و هیونگ مین هم به درد اشاره کرد و روی چمن افتاد و روی کمرش غلتید. این دو در نهایت تمرین را به سختی به پایان رساندند.

البته داوینسون سانچز، پاپ ماتار سار، برایان گیل و تروی پاروت در طول جلسه تمرینی وحشیانه کونته بسیار خوش اندام بودند.

دیدگاهتان را بنویسید