انتخاب مجدد آنتونیو اسپینوس به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کاراته


ساعت: 08:26
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906001

آنتونیو اسپینوس امروز در کنگره WKF که در قونیه (ترکیه) برگزار شد، برای شش سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کاراته انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ، در کنگره فدراسیون جهانی که عصر امروز و پیش از آغاز دوازدهمین دوره رقابت های جهانی کاراته رده های سنی اصلی برگزار شد، آنتونیو اسپینوز به عنوان رئیس فدراسیون کاراته برعهده خواهد داشت. رئیس فدراسیون جهانی کاراته برای 6 سال دیگر.

اسپینوس از سال 1998 ریاست فدراسیون جهانی کاراته را برعهده داشت و بار دیگر با 94 رای از مجموع 99 نماینده رای‌دهنده حمایت یکپارچه جامعه کاراته را دریافت کرد تا برای یک دوره شش ساله دیگر (2028-2022) رهبری فدراسیون را ادامه دهد.

وی گفت: در سال های اخیر ما کاراته را به سطحی غیرقابل تصور رسانده ایم، اکنون زمان آن است که به طور خستگی ناپذیر به ترویج کاراته ادامه دهیم تا به یکی از محبوب ترین ورزش های جهان تبدیل شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما مفتخریم که از این کنگره حمایت قاطع دریافت کردیم تا شش سال دیگر به عنوان رئیس این سازمان ادامه دهیم. بیا؛ ما ورزش خود را متحول کردیم. و با اتحاد، هماهنگی و احترام به سنت هایمان به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم.

وی ادامه داد: آمادگی دارم به تعهد خود برای توسعه کاراته ادامه دهم. تا زمانی که حمایت فدراسیون های ملی و کمیته اجرایی را داشته باشم، انرژی و قدرت ادامه کار برای کاراته را خواهم داشت.

اسپینوز همچنین می افزاید: کاراته اکنون یک ورزش جهانی، مدرن و انحصاری است. ما موفقیت های زیادی برای جشن گرفتن داریم، اما هنوز نقاط عطف بیشتری برای رسیدن داریم. با ادامه همکاری به عنوان یک خانواده متحد، می‌توانیم میراث کاراته و جایگاه آن را به عنوان رشته‌ای که اکنون در حال تغییر است، ماندگار کنیم. کاراته برای زندگی است.

گزارش فدراسیون جهانی ادامه داد: کاراته تحت رهبری پیشکسوت او در سطح جهانی به رشد بی سابقه ای دست یافت. نقاط عطف تاریخی در طول دو دهه او در راس این سازمان به دست آمد، مانند اولین حضور المپیکی این ورزش در المپیک 2020، گنجاندن کاراته در برنامه های بازی های المپیک جوانان در بوئنوس آیرس 2018 و داکار 2026 و همچنین محبوبیت جهانی این رشته از جمله فعالیت های مهم است.

همچنین لازم به ذکر است در این کنگره سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشورمان نیز حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید