بحث تماشاگران در بازی ایران و کره به عهده فدراسیون فوتبال بود / هیچ کس برای هدایت پرسپولیس بحث نمی شود

زمان: 13:39
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775226

مدیریت استقلال باید در مورد هزینه انتقال قائدی اظهار نظر کند

معاون وزیر ورزش در مسابقات قهرمانی وزارت ورزش گفت: رهبری قبلی استقلال و آجورلو باید درباره هزینه انتقال به قائدی اظهار نظر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی علی نژاد ، معاون ورزش قهرمانان وزارت ورزش ، در حاشیه مراسم افتتاحیه سردیس قهرمانان ورزشی که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد ، در مورد اینکه چرا بازی ایران و کره بدون تماشاگر برگزار می شود ، گفت: از فدراسیون فوتبال بپرسید ، کامرانی فر توضیح دهید – اختیار کامل در اختیار فدراسیون فوتبال است.

وی با اشاره به مهدی گائدی و هزینه انتقالش به یک باشگاه خارجی و محل هزینه آن عنوان کرد: مدیریت قبلی باشگاه های استقلال و آجورلو باید در این مورد اظهار نظر کند. من زیاد وارد این موضوع نشدم.

معاون وزیر ورزش در مورد موقعیت نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و اینکه دستمزد آنها به دلیل تحریم ها به ایران نرسید ، گفت: ما در حال تلاش و پیگیری همه راه های ممکن برای این کار هستیم ، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز همکاری نکرده است “ما امیدواریم که یکی از راه ها کار کند. شما می دانید ما به دلیل تحریم ها مشکل داریم ، نه در این مورد. در بسیاری از موارد ما باید میلیاردها دلار بیشتر دریافت کنیم ، اما ما یک مشکل داریم. ما در حال تلاش برای حل این مشکل هستیم. این مشکل.

علی نژاد همچنین درباره قابلیت های مدیرعامل پرسپولیس مانند کاشانی و طاهری گفت: هنوز در مورد کسی بحث نشده و صدری همین الان کار خود را انجام می دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید