هیچ ممنوعیتی برای حضور تماشاگران در بازی ایران و کره وجود نداشت / مشکلی از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد

ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783157

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در بازی مقابل کره جنوبی دیدیم که هیچ محرومیتی برای تماشاگران وجود ندارد اما یکسری مسائل باید حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره بازگشت تماشاگران ورزشگاه گفت: وزارت بهداشت در تلاش است تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه واکسیناسیون، جامعه را به حالت عادی بازگرداند. امروز و فردا بخشنامه هایی دریافت می کنیم که بر اساس آن مردم می توانند به باشگاه ها و اماکن ورزشی بروند، حالا می تواند برای ورزش یا تماشای مسابقات به عنوان تماشاگر باشد.

نوروزی ادامه داد: فوتبال مکانیزم خاص خود را دارد چرا که قوانین در این زمینه متفاوت است. در بازی با کره جنوبی دیدیم که هیچ محرومیتی برای تماشاگران وجود ندارد اما یکسری مسائل مانند بلیت فروشی باید حل شود چرا که حضور تماشاگران فوتبال با سایر رشته های ورزشی متفاوت است. آرزو می کنیم که تماشاگران در ورزشگاه ها احساس راحتی کنند.

وی گفت: الان همه باشگاه ها باز است: خیر. اینطور نیست که زرهان ها به خاطر فضای بسته ای که داشتند باز نبودند. باشگاه ها با رعایت پروتکل ها و کنترل کارت واکسن فعالیت می کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه امکان بازگشت تماشاگران به استادیوم های فوتبال وجود دارد، اذعان داشت: وزارت بهداشت اعلام کرد سامانه هوشمند تا بیستم آماده می شود. در این صورت مشکلی از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد و فدراسیون ها باید سازوکار لازم را برای رشته های خود فراهم کنند تا شاهد حضور تماشاگران در سالن ها و ورزشگاه ها باشیم.

نوروزی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد زیرا شرایطی که به خاطر تاج داشتیم از نظر روحی و جسمی روی هموطنان به ویژه تماشاگران تاثیر منفی گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید