استاندار تهران: ستاد کرونا هنوز برنامه های خود را برای دهه فجر اعلام نکرده است. شواهد نشان می دهد که ممنوعیتی وجود ندارد

استاندار تهران: ستاد کرونا هنوز برنامه های خود را برای دهه فجر اعلام نکرده است.  شواهد نشان می دهد که ممنوعیتی وجود ندارد

روهر نه : منصوری استاندار تهران در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان تهران گفت: اهمیت امسال این مراسم چندین برابر است چرا که در دو سال اخیر نمی توانیم به قانون عمل کنیم. تا کرونری در سال 1377 به دلیل مشکلات خاص استان تهران، روزهای باخمن تحت تأثیر قرار گرفت.
استاندار تهران به تشریح برنامه های دهه فجر در استان پرداخت.

منصوری استاندار تهران در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در دفتر استانداری تهران گفت: اهمیت امسال این مراسم چند برابر شده است، زیرا در دو سال اخیر بیماری‌های قلبی عروقی از اهمیت بالایی برخوردار است. «در سال 1377 به دلیل مشکلات خاص استان تهران، روزهای باخمن تحت تأثیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: امسال شرایط اقتصادی خاصی داریم و دشمن تمام تمرکز خود را به کار می گیرد تا کشور را به ناکارآمدی متهم کند. میزان فشار سیاسی و اقتصادی و دیپلماسی به همین اندازه است.» یکی از موضوعات مهم حضور حماسی مردم در ستاد است و این حضور این پیام را دارد که مردم با همه سختی ها و مشکلات بر اصل انقلاب کار می کنند.

وی با تاکید بر تبیین موضوع جهاد در آن ایام گفت: در این ایام باید کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازخوانی کرد. مشکلات و کمبودهای زیادی در کشور وجود دارد، اما کارهای زیادی هم انجام شده است. در این چهار دهه اتفاقات بزرگی رخ داده است که باید کاملاً فنی و هنری خوانده شود.

استاندار تهران با درخواست از مسئولان برای حضور در مراسم دهه فجر گفت: خود مسئولان باید رسانه ای شوند. در مراسم شرکت کنید و سخنرانی کنید. میزهای خدمات باید راه اندازی شود و کارکنان باید برای خودشان برنامه ریزی کنند و حضور پررنگی در برنامه ها داشته باشند.

منصوری گفت: ستاد باید در بالای روستاها تشکیل شود چرا که این یعنی پای گفتمان انقلاب اسلامی ایستادن. شبکه های پهن باند موجود را فعال کنید. ما شبکه های متعددی داریم که بین مردم مویرگی هستند و موثر هستند که مهمترین آنها بسیج است و باید فعال شود. شبکه امور مساجد نیز باید در آموزش شبکه مدارس و اولیای مربیان فعال شود، جامعه کارگری مخاطبان میلیونی ما هستند که باید در این موضوع دخیل باشند.

وی با تاکید بر فعالیت های خرد و خانگی گفت: باید عملیات خانگی کوچک را تعریف کنیم زیرا برکات آن بسیار زیاد است. ماندگاری فعالیت های اجتماعی خانه اگر با طرح های مختلف مانند پرچم در هر خانه اتفاق بیفتد بیشتر است.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه ها باید در این ایام تصویب شود، گفت: برنامه های توافقی برای افتتاح باید در این ایام انجام شود.

منصوری با اشاره به اینکه این برنامه ها با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی اجرا می شود، گفت: با توجه به شرایط کرونری کشور، بسیاری از این برنامه ها نیازمند اجرای با حساسیت است. کرونا هنوز در مورد برنامه های اولیه اظهار نظر نکرده است، اما شواهد نشان می دهد که ممنوعیتی وجود ندارد، اما اگر تغییری ایجاد شود، همه ما تابع هستیم. در مورد تاج باید مراقب بود.

منصوری با تاکید بر حضور گسترده دستگاه ها در برنامه های یادواره دهه فجر گفت: بیش از 40 سفر به استان داریم و همه دستگاه ها در حال کار هستند و انشالله این ایام را به بهترین نحو سپری خواهیم کرد. “

دیدگاهتان را بنویسید