دهه فجر دهه کرامت فاطمیون است/ حضرت زهرا(س) الگوی کامل برای زنان مسلمان و هر انسان آزاده ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل برای زنان مسلمان و هر آزاده ای است که می خواهد آزادانه در دنیا زندگی کند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و تربیتی شخصیتی کل نگر داشتند.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: با نگاهی به زندگی حضرت زهرا(س) درمی یابیم که ایشان در خانواده نقش آفرینی می کنند به گونه ای که پیامبر(ص) لقب ام ابیها را به ایشان نسبت داده اند. ه. مادر دلسوز پیامبر (ص) بودند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: همچنین حضرت زهرا(س) فرزندان خود را در نقش تربیتی تربیت کردند به گونه ای که فرزندانشان را سید الشباب اهل الجناء یعنی من حسن(ع) و حسین(ع) نام گذاری کردند. ))) ارباب و ارباب هر کسى است که بخواهد وارد بهشت ​​شود.

وی افزود: همچنین حضرت زهرا (س) در نقش شوهر زندگی خود را با حضرت علی (س) تقسیم کرد. به گونه ای که کارهای خانه را انجام دهد و کار خانه را به امام علی (ع) بسپارد.

حجت الاسلام احمدی گفت: حضرت زهرا (س) با ایفای نقش اجتماعی، وقتی فقیری به خانه آن حضرت می آید، لباس عروسی خود را که بهترین لباس زن شب عروسی شان است، به گدا می دهند، پس فقیر انسان دست خالی خانه اش را ترک نمی کند..

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همچنین حضرت زهرا(س) از نظر نقش تربیتی الگوی بی نظیری است، به عنوان مثال برای آماده سازی فرزندان خود برای احیای شب قدر، آنها را در شب می خوابانند. بعد از ظهر برای عبادت در شب .

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) در نقش سیاسی خود نیز فریاد زدند که امام مانند کعبه است و خود امام (س) را سیاحت کردند و عبادت کردند و خطبه آتشین فدکی را در دفاع از فرمانده سپاه ایراد کردند. مؤمنان (علیه السلام) بیان کردند که در واقع این نشان می دهد که حضرت زهرا (سلام الله علیها) از نقش سیاسی خود کوتاهی نکرده است.

اگر زن مسلمانی بخواهد به دنبال الگوی کامل باشد، باید حضرت زهرا (س) را در آغوش بگیرد.

وی افزود: اگر یک زن مسلمان بخواهد به دنبال الگوی کل نگر باشد که در همه ابعاد شخصیتی اعم از دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به نقطه ای رسیده باشد، باید حضرت زهرا (س) را در آغوش بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضرت زهرا(س) متعلق به یک عصر نیست، بلکه متعلق به اندیشه است، در واقع حضرت زهرا(س) مکتب است و مکتب ایشان در وجود امام خمینی(ره) است. (ص).

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان می کند: امام راحل بعد از 1400 سال با همان تفکر فاطمی، با غیرت، شجاعت و شجاعت در سال 1342 اعلام کردند که شاه باید برود در حالی که آمریکا و رژیم های مختلف از شاه حمایت می کنند، اما من خمینی را دارم (می گفتند که شاه باید برود، عده ای در گهواره هستند و البته افرادی که در سال 1342 در گهواره بودند در سال 1357 علیه رژیم شاهنشاهی قیام کردند و شاه را سرنگون کردند.

دهه فجر دهه کرامت فاطمیون است

وی افزود: دهه فجر دهه تکریم فاطمیون است چرا که اندیشه حضرت زهرا(س) در وجود امام راحل بود و همین تفکر پاسداری از ولایت باعث شد که شیرهای ایرانی غرور خود را بردارند و استواری کنند. دولت جمهوری اسلامی مردم دنیا شده اند همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ما در غم همه مردم جهان شریکیم.

این کارشناس مسائل دینی گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی هر انسان آزاده ای است که در سراسر جهان به این نظام مقدس امیدوار است.

حجت الاسلام احمدی گفت: جلوی این اندیشه حضرت زهرا(س) را نمی توان گرفت زیرا مکتب شده است و این مکتب تا قرن های متمادی به دست آزادگان روی زمین می رسد.

وی افزود: در برخی از دعاها می خوانیم: خدایا به امام معصوم (ع) عنایت کن، اما در پاسخ به اینکه چگونه چنین چیزی حاصل می شود، باید گفت وقتی امام معصوم (ع) دغدغه ما شد، ما امام معصوم (ع) را نیز به عهده می گیریم. «ما بر این اساس می مانیم، در مواقعی که نیاز داشته باشیم، ما را می فرستند، چنانکه من حسین (ع) را دارم که به دنبال حبیب بن مظاهر فرستاد که نیاز دارم که به خودت برسی. .

تماس من از الغریب به الحبیب همچنان مطرح است

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: این ندای من از سوی الغریب به الحبیب همچنان مطرح است و برای افرادی که دلشان در بند اهل بیت(ع) است ارسال می شود.

وی گفت: باید از ائمه (ع) بخواهیم که ما را در حزب خودشان بگذارند، نه چپ، نه راست، نه کارگزار، نه اصولگرا و نه اصلاح طلب، بلکه فقط حزب ائمه (ع) است.

حجت الاسلام احمدی گفت: اگر بخواهیم حرکت سیاسی انجام دهیم باید ببینیم مورد تایید ائمه (ع) است یا خیر و اگر مورد تایید اهل بیت (ع) نیست نباید این کار را انجام دهیم. .

وی بیان می کند که من امام خمینی (ره) بارها گفته است: «ای علی (ع) من از حزب شما هستم، بنابراین حتی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به سربازان و فرماندهان گفته است که نباید. درختان را در این جنگ قطع نکنید، به خانه‌ها تجاوز نکنید. او گفت: «شما نباید زنان و کودکان را دستگیر کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید