زنان مسلمان امروز باید از حضرت زهرا (سلام الله علیها) پیروی کنند.

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922452

رهبر جنبش انصارالله با انتقاد از تلاش لابی صهیونیستی برای تخریب جامعه با فساد زنان، گفت: زنان مسلمان باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند. زیرا او نمونه کامل انسانیت و ایمان و اخلاق بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عبدالمالک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن بعد از ظهر امروز پنجشنبه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) به ایراد سخنرانی پرداخت و تاکید کرد که این مناسبت در ایجاد اصول ایمانی که انسان را به درجات کمال و ایمان انسانی برساند، بسیار مهم است.

به گزارش شبکه خبری المسیره به نقل از حوثی، حضرت زهرا (سلام الله علیها) نمونه بارز کمال انسانی، دینی و اخلاقی است و به بالاترین درجه ایمان می رسد. بنابراین آنچه در حال حاضر یک زن مسلمان به آن نیاز دارد پیروی از آنهاست.

وی با بیان اینکه لابی صهیونیستی یهودیت جهانی در صدد هدف قرار دادن زنان برای تخریب تار و پود جامعه و خانواده است، ادامه داد: جنگ نرم و شیطانی زنان را هدف قرار می دهد تا آنها را به فساد کشانده و آنها را ابزار فساد جامعه قرار دهد.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری، بصیرت، آموزش ایمانی، الگوسازی و ایجاد مفهوم مناسب از زندگی انسانی با این جنگ مفاسد مقابله کنیم. یهودیان بیش از هر زمان دیگری به دنبال گسترش فساد هستند و از همه ابزار و امکانات خود در این زمینه استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه باید با قدرت ایمان و شعور با فساد و تهمت به دشمنان مقابله کرد، خاطرنشان کرد: رویکرد ایمان محور موجب عزت زنان و حفظ کرامت و انسانیت آنان می شود. با این رویکرد، زنان نقش خود را در زندگی ایفا می کنند و می توانند نسل های صالح تربیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید