آزادی ۹۷۵ زن زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922889

رئیس قوه قضائیه گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س)، 975 نفر از محکومان مشروط و یا سایر آزادی های مشروط از نعمت آزادی برخوردار شدند و حدود 6000 زندانی نیز در سراسر کشور به مرخصی اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی امروز دوشنبه (5 دی ماه) طی سخنانی در صحن شورای عالی قوه قضائیه با استناد به حدیث «الله اکبر دفتر جاورهی و». اشدود وزارت جوانان» گفت: یکی از مصادیق بارز بندگی خدا، خدمت به بندگان خداست. مردم صبور و متدین ایران اسلامی واقعاً برای کشور و نظام سنگ تمام گذاشته اند، لذا ما مسئولین وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردم انجام دهیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به افزایش روزافزون برودت هوا در این منطقه در روزهای اخیر و مشکلاتی که گاهاً ناشی از آن بوده و مختص کشور ما نیست، گفت: لازم است به توصیه های مسئولان در این زمینه توجه شود. انرژی و گاز کشور بیشتر بشنویم و در صرفه جویی کوشا باشیم و نهایت کمک و مساعدت دولت را داشته باشیم. مثل همیشه، مقامات ایالتی سرگرم برنامه ریزی و تلاش بیشتر برای دور نگه داشتن مردم از دردسر و آسیب در زمستان هستند.

آزادی ۹۷۵ زن زندانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به دوستی های قانونی که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) از جمله مقام زن محکوم شد، تصریح کرد: با تلاش فشرده و چشمگیر همکاران در ستاد و ستاد و … در دادگاه های سراسر کشور به مناسبت میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره (س) بالغ بر 975 نفر از محکومان با آزادی مشروط یا سایر کمک های قانونی از نعمت آزادی برخوردار شدند و حدود 6 هزار زندانی در سراسر کشور به مرخصی اعزام شدند. کشور.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: این دوستی های حقوقی شامل حال زندانیان و محکومان زن می شود به جز دوستی هایی که دو هفته پیش به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت که نزدیک به 3000 زندانی واجد شرایط در سراسر کشور را شامل می شد. کشور.

قاضی تصریح کرد: در یک ماه اخیر به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم و ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در مجموع حدود 4 هزار زندانی واجد شرایط به خدمت گرفته شده اند. آزاد شدن از زندان با آزادی مشروط یا سایر بورسیه های قانونی؛ طبیعتا این زندانیان از جمله افرادی بودند که حضورشان در بیرون از زندان بی ضرر تشخیص داده شد.

در همین حال، رئیس قوه قضائیه به کلیه زندانیان و محکومانی که از آزادی مشروط یا بهره مندی از دوستی های مشروع یا مرخصی به مرخصی رفته اند و خانواده های آنان توصیه و دستور داده است که در زمان آزادی و حضور در جامعه مراقب باشند، در مسیر اشتباه قرار نگیرند و اقدام کنند. دیگر مرتکب جرم نشوند، زیرا در این صورت علاوه بر مجازات شدیدتر و سنگین‌تر برای خود، باعث می‌شوند که بعداً دیگران نیز مشمول این دوستی نشوند و فضای اجتماعی برای مردم به‌گونه‌ای پیش بیاید.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: برعکس، اگر مردم و جامعه احساس کنند که محکومان و زندانیان در جامعه گنجانده شده اند، به زندگی عادی خود بازگشته اند و دیگر در مسیر ارتکاب جرم نخواهند بود، بنابراین. یک چیز هم متناسب با فضای روانی جامعه است و هم اثر تربیتی دارد و برای آزادگان و خانواده اش مفید خواهد بود.

طی 9 ماه گذشته با تلاش های صورت گرفته 310 محکوم از مجازات آزاد شده اند

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در جلسه امروز با اشاره به آمار صلح و سازش در پرونده های انتقام جویی اظهار داشت: در 9 ماهه امسال با تلاش مستمر و قابل تقدیر همکاران در محاکم و مشاوره. در حل اختلاف و کمک خیرین و نیز عنایت و گذشت پدر و مادر در مجموع 310 نفر از محکومان قصاص بخشیده و به زندگی بازگردانده شدند.

همچنین رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز با اشاره به سالگرد فرار پهلوی دوم از کشور و فهرست جنایات و خیانت های این مرد و پدرش به مردم و کشور ایران، اظهار داشت: پهلوی اول و دوم چون نسبتی با خدا نداشتند و ایثار و وابستگی آنها به بیگانگان و بیگانگان به ویژه آمریکا و انگلیس، ظلم های زیادی را به مردم و کشور ایران روا داشتند و حیثیت و ناموس مردم ما را جریحه دار کردند و زمینه را برای غارت کردند. اهل دارایی و ثروت ملی

رئیس قوه قضائیه با گرامیداشت شهادت نواب صفوی و یارانش در هفتم آذر گفت: قبل از پهلویانی که وابسته و ظالم بودند قهرمانی چون شهید نواب صفوی و یارانش در راه خدا ایستادند و ایستادند. در برابر ظلم و نام او و برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

خبر اضافه می شود…

دیدگاهتان را بنویسید