خبر مهم از پرسپولیس; پشت پرده سکوت ستارگان یحیی

خبر مهم از پرسپولیس;  پشت پرده سکوت ستارگان یحیی

استقلال به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات استراماهونی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. همچنین بازیکنان این تیم به شدت از وضعیت مالی باشگاه گلایه می کنند و تقریباً بعد از هر بازی مصاحبه های تندی در این خصوص انجام می دهند و البته از مدیریت فعلی باشگاه انتقاد می کنند. هر چند پرسپولیسی ها تا به حال در مورد مشکلات مالی این باشگاه صحبتی نکرده اند، اما شنیده ها نشان می دهد که پرسپولیسی ها هم از مشکلات مالی رنج می برند و اصلا از شرایط خود راضی نیستند.

با وجود اینکه تنها 5 بازی به پایان لیگ باقی مانده است، بازیکنان پرسپولیس کمتر از 60 درصد استقبال داشتند و همین مشکل باعث ناراحتی آنها شد. بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی و البته شرمندگی خود را به مدیریت این باشگاه آوردند اما در مورد مشکلات مالی با رسانه ها مصاحبه نکردند. بازیکنان پرسپولیس با توجه به شرایط حساس این تیم در پنج بازی مانده به پایان فصل و همچنین دربی بزرگ پایتخت که در پیش رو دارند تصمیم گرفته اند در این لحظه صحبتی نکنند و سیاست سکوت را در پیش بگیرند. امسال بسیار مهم است

اما نارضایتی آنها از مشکلات مالی همچنان پابرجاست و معلوم نیست چه زمانی صبرشان لبریز می شود و چه زمانی اعتراض علنی به این موضوع خواهند داشت. لازم به ذکر است درویش و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا قبل از دربی بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند تا با آرامش بیشتری وارد این دیدار بسیار مهم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید