پشت پرده لغو حضور دو ستاره تیم ملی در پرسپولیس

پشت پرده لغو حضور دو ستاره تیم ملی در پرسپولیس

در خبرها آمده است که محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو ستاره ملی پوش فوتبال ایران که در باشگاه الاهلی قطر بازی می کنند با پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه مواجه شدند و قرارداد خود را با الاهلی تمدید کردند. کنعانی زادگان قرارداد خود را با الاهلی به مدت 2 فصل و شجاع یک فصل دیگر تمدید کرد، بنابراین بازگشت این دو بازیکن به فوتبال ایران در سال آینده عملاً دور از ذهن است.

این در حالی بود که بسیاری بر این باور بودند که این دو بازیکن پس از پایان قراردادشان با الاهلی بار دیگر به فوتبال ایران و باشگاه سابق خود پرسپولیس باز خواهند گشت. شجاع و کنعانی زادگان بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده اند که در صورت بازگشت به فوتبال ایران پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهند کرد. مدت ها پیش مدیران الاهلی پیشنهاد تمدید قرارداد دو بازیکن ایرانی خود را داده بودند و منتظر بودند تا این دو بازیکن پاسخ نهایی را به آنها بدهند.

شجاع و کنعانی زادگان پاسخ نهایی به پیشنهاد تمدید قرارداد را به بعد از دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل کنیا و روسیه موکول کردند. در نهایت دو مدافع سابق پرسپولیس تصمیم گرفتند به پیشنهاد تمدید قرارداد با الاهلی و ماندن در این تیم پاسخ مثبت بدهند. دلیل اصلی تمدید قرارداد این دو بازیکن مشکلات مالی است. شجاع و کنعانی در قطر درآمد خوبی دارند و نمی خواستند این فرصت را از دست بدهند.

بنابراین تصمیم گرفتند قرارداد را تمدید کنند. علاوه بر این درآمد بالای دلاری و ارزی این دو بازیکن در قطر باعث شد تا منتظر پیشنهادات دیگر نباشند و بلافاصله قرارداد خود را تمدید کنند. به این ترتیب و با ممانعت از بازگشت کنعانی زادگان و خلیل زاده به پرسپولیس، مدیران این باشگاه باید مدافعان فعلی خود را حفظ کنند یا در صورت نیاز از بازار داخلی خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید