پشت پرده نفرت چهره محبوب پرسپولیس مقابل کی روش

پشت پرده نفرت چهره محبوب پرسپولیس مقابل کی روش

در آخرین روزهای تمرین تیم ملی ایران در تهران و پیش از اعزام بازیکنان به قطر برای حضور در جام جهانی 2022، برخی از پیشکسوتان سرشناس این کشور با دعوت شخصی کارلوس کی روش برای دیدار با بازیکنان و تقویت به اردو رفتند. روحیه آنها از نام‌های مطرح مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان می‌توان نام برد، اما شاید جنجالی‌ترین ماجرا این بود که طرف دعوت دعوت را نپذیرفت. جلال حسینی

این در حالی است که کاپیتان سابق و سرمربی فعلی پرسپولیس دلیل نپذیرفتن پیشنهاد کی روش را «مشغله کاری» عنوان کرد که در تعطیلات طولانی و خسته کننده لیگ برتر هستیم و حضور در اردوی تیم ملی نمی تواند کار سختی برای حسینی باشد.

با این حال او به سرمربی سابقش پاسخ منفی داد تا مشخص شود ناراحتی او ناشی از اتفاقات 4 سال پیش است. زمانی که در آستانه اعزام تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه، حسینی به یکباره از لیست خارج شد و به طرز باورنکردنی حضور در این مسابقات را از دست داد. تصمیم جنجالی کی روش زخمی در وجود جلال بود که به نظر می رسد او هرگز با آن کنار نیامده است.

حذف نام حسینی از فهرست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 در حالی اتفاق افتاد که تا ساعات پایانی هیچکس حتی به این تصمیم فکر نمی کرد. حسینی در بیشتر بازی های مقدماتی بازیکن ثابت تیم ملی بود و حتی در دیدار صعود مقابل ازبکستان در ترکیب اصلی به میدان رفت. در نتیجه عجیب بود که کی روش او را با خود به روسیه نبرد.

شاید در آن زمان برخی تصور می کردند که فوتبال حسینی به پایان رسیده و او زیربنای لازم را برای ادامه کار در سطح بالا ندارد، اما گذشت زمان نشان داد که اینطور نبوده است. حسینی همچنان در لیگ برتر کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت و به عنوان کاپیتان پرسپولیس 3 عنوان قهرمانی کسب کرد. او به تیمش کمک کرد که در هر یک از این 3 سال کمترین گل زده در لیگ برتر را ثبت کند. کاپیتان سرخ ها در لیگ بیستم علاوه بر درخشش در دفاع، بهترین فصل فوتبالی خود را با زدن 4 گل تجربه کرد.

در چنین شرایطی مشخص است که سیدجلال می توانست حداقل به عنوان ذخیره ایمن در ترکیب ملی برای جام جهانی بماند اما کی روش نظر دیگری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید