خرید گل رز همه را شگفت زده کرد. رفتار عجیب عجیب ترین بازیکن لیگ برتر

خرید گل رز همه را شگفت زده کرد.  رفتار عجیب عجیب ترین بازیکن لیگ برتر

شیرزد تامیروف عجیب ترین بازیکن لیگ برتر است. مهاجمی که بعد از 19 هفته بالاخره اولین گل خود را برای پیکان به ثمر رساند و ساعاتی پس از پایان مسابقه این گل را جشن گرفت! او در لیگ برتر تنها یک گل با لباس پرسپولیس به ثمر رسانده بود و حالا هم همین کار را برای پیکان تکرار کرد تا میانگین یک گل در هر فصل در فوتبال ایران را از دست ندهد. تامیروف در این فصل ماجراهای عجیب و غریب زیادی داشته است.

وقتی از تامیروف صحبت می کنیم، در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که عادت دارد مدام از خط هافبک شوت بزند. انگار خواب می بیند که روزی می تواند از خط هافبک گلزنی کند و به همین دلیل اصرار دارد که چنین کاری را بارها و بارها تکرار کند. یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که در پیکان برای او افتاد ناراحتی او از این شیفت بود. او چندین بار از اینکه او را تعویض می کنند عصبانی شد و مستقیم به رختکن رفت. تامیروف همین چند هفته پیش بر سر یک پنالتی با هم تیمی هایش درگیری عجیبی داشت.

او به هر قیمتی می خواست این ضربه را بزند اما بازیکنان پیکان از برخورد توپ به آسمان وحشت داشتند و ثابت ایمانی را زدند و ضربه روحی زیادی به این بازیکن وارد کردند.
مجتبی حسینی معتقد است تامیروف شخصیت عجیب و خاصی دارد و نباید مدام مورد انتقاد قرار گیرد. آمار او به عنوان یک مهاجم در فوتبال ایران به هیچ وجه قابل دفاع به نظر نمی رسد. برخلاف سرور جپاروف که در فوتبال ازبکستان نابغه بود و در فوتبال ایران هم درخشید، دیگر بازیکنان ازبکستانی در فوتبال ایران موفق نبودند. استقلالی ها به امید اینکه هافبکی با ویژگی های خارق العاده داشته باشد به سراغ امانوف رفتند اما بعد از آمدن ساپینتو این بازیکن دیگر جایی در استقلال نداشت. او در تمام هفته های نیم فصل اول لیگ برتر بیست و دوم روی نیمکت یا روی سکو نشست و با این حال حاضر به جدایی از استقلال نبود. پرسپولیس نیز با امضای قرارداد با تامیروف سعی داشت خلأ هجومی خود را پر کند اما این خرید فاجعه بار بود و شرزود نیز با به ثمر رساندن تنها یک گل برای قرمزها از این تیم جدا شد. انتظار می رفت خیلی زود دوران حضور این بازیکن در فوتبال ایران به پایان برسد اما باشگاه پیکان او را به خدمت گرفت و این بازیکن را در خط حمله خود قرار داد. فوتبالیستی که در این فصل بیشتر داستان های کمدی داشته تا ماجراهای فوتبالی. بازیکنی که با رکورد خیره کننده تنها یک گل در هر فصل به بازی خود در لیگ برتر ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید