بازیکنان از رفتار ساپینتو شگفت زده شدند. اتفاقات جالب در رختکن استقلال

بازیکنان از رفتار ساپینتو شگفت زده شدند.  اتفاقات جالب در رختکن استقلال

استقلال با سه گل موفق شد ملوان را شکست دهد که در نیمه اول ناکام ماند اما در قسمت دوم همه چیز شکل دیگری به خود گرفت. تیم شکست خورده تبدیل به یک گروه پر انگیزه شد و کارستان کاری کرد. اگرچه مارینرز به تازگی به لیگ برتر راه یافته است، اما زدن سه گل به آنها در خانه خود کار آسانی نیست. ساپینتو بیش از نیمی از مربیان را برد و قطعاً چیزی در رختکن گفت که شرایط را کاملاً تغییر داد. سوال اینجاست و همه می خواهند بدانند مرد شماره یک نیمکت استقلال در رختکن چگونه شاگردانش را به وجد می آورد؟ در این زمینه اطلاعات دقیقی به دست ما رسید و مشخص شد سرمربی آبی پوچان بر چه نکاتی تاکید کرده و در نیمه دوم تیمش را در شرایط بهتری فرستاده است.

خنکی مطلق

ریکاردو ساپینتو در پایان نیمه اول به شدت عصبانی بود و حتی برانکارد را با لگد زد تا استقلالی ها فکر کنند سرمربی تیمشان با عصبانیت وارد رختکن می شود و به خاطر عملکرد ضعیفشان سرزنش می کند اما ماجرا دقیقا برعکس شد. از انتظاراتشان! ساپینتو وارد رختکن شد اما حرفی نزد و هیچ نشانه ای از برخورد خشونت آمیز مشاهده نشد. اتفاقا سرمربی استقلال خیلی خونسرد و خونسرد وارد رختکن شد و ابتدا به بازیکنانش استراحت داد و بعد از دقایقی شروع به صحبت کرد.

ما با صلح پیروز خواهیم شد

حدود 3 دقیقه بعد از اینکه شاگردانش در رختکن جان باختند و از حال و هوای بازی خلاص شدند، ساپینتو شروع به صحبت کرد و گفت: «برای فوتبال بازی کردن و بردن، باید آرام باشیم. اگر در زمین آرامش خود را حفظ کنید و نیمه دوم را راحت و بدون استرس شروع کنید، مطمئناً در این بازی پیروز خواهیم شد. مطمئن باشید که نه تنها برد برای ماست، بلکه می توانیم گل های زیادی به ثمر برسانیم، اما همانطور که گفتم، وقتی وارد زمین می شوید، استراحت کنید و اصلا عجله نکنید تا آنها گل را از دست ندهند. به راحتی توپ می زند.”

شگفتی بازیکنان

آرامش سرمربی استقلال و صحبت هایی که او بسیار خونسرد بیان کرد و در نهایت باعث تعجب بازیکنان این تیم شد به طوری که برخی از آنها پس از پایان بازی در مسیر تهران به یکدیگر گفتند. وقتی ساپینتو وارد رختکن شد، آنقدر آرام بود که برای لحظه‌ای شک کردیم که آیا او واقعا همان کسی است که برانکارد را لگد می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید