اقدام جالب یحیی گل محمدی همه را شگفت زده کرد

اقدام جالب یحیی گل محمدی همه را شگفت زده کرد

دیروز در یکی از برنامه های تلویزیونی در انتقاد از حضور نیافتن یحیی گل محمدی در نشست خبری، سرمربی پرسپولیس توسط نیما کرمی مجری برنامه مورد تمسخر قرار گرفت که مورد پسند هواداران این تیم قرار نگرفت و باعث سر و صداهای زیادی شد. انتقاد از این میزبان در فضای مجازی.

در این برنامه عکسی از یحیی گل محمدی پخش شد و نیما کرمی انتقاد کرد که چرا یحیی گل محمدی بعد از بازی با سپاهان به نشست خبری نرفت او شرکت نکرد.

میزان انتقادات به کرمی به حدی بود که وی مجبور شد با ارائه ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کند که در این صحبت ها منظوری نداشته و از هواداران پرسپولیس خواسته حرف های او را متوجه نشوند.

یحیی گل محمدی که از مشکل مطلع است به اطرافیان تیم و باشگاه اطلاع می دهد که به دلیل اینکه لیدر پرسپولیس است و چیز خاصی مد نظر نداشته این موضوع طولانی نشود.

مصطفی امامی پیش از این در یکی از برنامه های شبکه 5 سیما با سرمربی پرسپولیس شوخی نامناسبی انجام داده بود که در نهایت با تماس تلفنی با گل محمدی عذرخواهی کرد و گل محمدی اعلام کرد که هیچ شکایتی از وی ندارد. این مجری نیز پس از رفع مشکل در صفحه شخصی خود نوشت که گل محمدی مانند معلم با او رفتار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید