آیا خرید یحیی همه را شگفت زده می کند؟

آیا خرید یحیی همه را شگفت زده می کند؟

پس از جدایی لوکادیا از ایران که شوک عجیبی به پرسپولیسی ها وارد کرد، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تیمش را بدون مهاجم متخصص برای چند مسابقه بفرستد. حرکت بدی نبود و پرسپولیس با این فرمول توانست در چند بازی پیروز شود. خروج از لوکادیا باعث شد پدیده ای مثل عمری شکوفا شود و به تیم اصلی پرسپولیس برسد و بدرخشد. با این حال، نبود مهاجم در ترکیب پرسپولیس، گل محمدی را بر آن داشت تا در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال لئاندرو پریرا باشد و مهاجم بلند قامت برزیلی لیگ ژاپن را به خدمت بگیرد.

پریرا در چند بازی به صورت ثابت برای پرسپولیس بازی کرد اما درخشش نداشت. یحیی در سایر دیدارها از او به عنوان نیمکت نشین استفاده کرد و در بازی با ملوان بالاخره پای این بازیکن برای گلزنی باز شد و دقایقی پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد. این مهاجم برزیلی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و دو موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد تا مشخص شود گل او به ملوان تصادفی بوده و این بازیکن مهاجم مورد انتظار پرسپولیس نبوده است.

پریرا همیشه با لوکادیایی مقایسه می شود که تا هفته گذشته بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بود و در بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده عملکرد فوق العاده ای داشته است. با این حال پریرا چندی پیش گفته بود که در دربی گل می زند و حتی می خواهد گل قهرمانی این فصل پرسپولیس را بزند. با توجه به عملکرد خوب عبدی در دیدارهای اخیر و رهایی عمری از مصدومیت، بعید به نظر می رسد که گل محمدی در دیدار بسیار حساس مقابل استقلال از پریرا در ترکیب اصلی استفاده کند و به احتمال زیاد این بازیکن در بازی دوم بازیکن تعویضی خواهد بود. نیمی از بازی برای اولین بار در دربی پیروز خواهد شد.

از این رو مهاجم برزیلی سرخ ها برای عمل به قولی که داده کار سختی دارد. با این حال هواداران پرسپولیس بی صبرانه منتظر هستند تا مهاجم بلند قامت تیمشان به قول خود عمل کند و شاهد گلزنی او در دربی باشند.

پریرا از نظر مالی هزینه های سنگینی را روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشت و این بازیکن برای فصل آینده با سرخ پوشان قرارداد دارد. لئاندرو علیرغم پرداخت هزینه زیاد برای این بازیکن، هنوز نتوانسته در ترکیب پرسپولیس جای بگیرد و خود را به عنوان یک مهاجم تمام عیار و گلزن معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید