این ستاره استقلال هنوز هم همه را شگفت زده می کند؟!

افشین حاجی پور بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص دیدار تیم های نساجی استقلال و مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهاراتی را بیان کرد.

شرایط استقلال در آستانه دیدار سرنوشت ساز مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی چطور؟

ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم که استقلال بعد از سال ها به حالت اول برگشته که البته این به خاطر بازگشت عدالت در فوتبال است.

چه می گویید کدام عدالت؟ منظورت چیه؟

در سال های اخیر شرایط مسابقات لیگ برتر به گونه ای بوده که همه چیز و همه چیز به نفع یک تیم در حال رخ دادن است، بنابراین استقلالی ها هر چقدر تلاش کردند در پایان فصل کاری کردند که نتوانستند به جام برسند. . اما امسال با شرایط خوبی در کادر فنی، ستاد بازیکنان و از همه مهمتر کار مدیریتی، استقلال به قدرت واقعی خود بازگشت و توانست نتایج خوبی را هم در لیگ و هم به عنوان کاندیدای قهرمانی و جام حذفی کسب کند. جام.

چقدر در مورد منسوجات می دانید؟

تیم نساجی یکی از تیم های مطرح و پرطرفدار شمال ایران است. باشگاه فوتبالیست های بزرگ و صاحب نام ایرانی را معرفی کرد و مربیان بزرگ فوتبال را نیز تحویل گرفت که یکی از آنها نادر بود که خدا رحمتش کند. اما دیدار قائمشهری و استقلال همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به خصوص در همان فصلی که شاهد بودیم استقلال حتی یک بار هم نتوانست به این تیم گل بزند.

به نظر شما این بازی همچنان بی سر و ته و خسته کننده است؟

دو دیدار اخیر استقلال و نساجی خسته کننده نبود و فقط گل خورد. در ضمن من مطمئنم که این بازی زیبا خواهد بود. چون هر دو تیم انگیزه زیادی برای حذف حریف خود دارند. مجیدی انگیزه های خودش را دارد چرا که مقابل تیم شهرش هم قرار می گیرد و باید به مصاف سرمربی برود که یک بار در فینال جام حذفی به او باخت. پس مطمئنا بازی زیبا خواهد بود.

کدام بازیکنان در تیم استقلال تاثیر بیشتری خواهند داشت؟

یکی از ستاره های این فصل استقلال ارسلان مطهری است که هر بار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد موفق شد طلایی و تاثیرگذار باشد. اما در کل مهم نیست کدام بازیکن فیکس باشد، مهم این است که نتیجه در نهایت به نفع استقلال باشد.

کدام بازیکنان را کاندیدای گل می دانید؟

زستد با گلی که به پرسپولیس زد ثابت کرد در دیدارهای حساس انگیزه زیادی دارد. من یکی از منتقدان او بودم، اما کادر فنی استقلال قطعا از این بازیکن راضی است، چون ممکن است از او خواسته باشد که در فاصله 18 قدمی حریف درگیری ایجاد کند، توپ را حفظ کند، مدافعان را مشغول کند و مواردی از این دست. بنابراین نمی توان او را نقد کرد. در عین حال احساس می کنم زستاد در صنعت نساجی رونق دارد و همچنان همه را شگفت زده می کند.

گلزنی تیم نساجی چگونه راحت تر خواهد بود؟

شوت زدن قطعا یکی از ساده ترین راه های گلزنی برای این تیم هاست.

کدام تیم نساجی متعلق به کدام نساجی است؟

دقایقی که به دفاع می رود شبیه تیم نکونام است. استقلال مقابل فولاد خوزستان که تیمی کاملا تدافعی با تفکرات کیروشی نکونام است را مشاهده می کنید که مهدی پور گلزنی کرد. منسوجات نیز تقریباً در هنگام محافظت، لایه‌های ضخیمی را پشت سر خود قرار می‌دهند. بنابراین استقلالی ها برای گلزنی باید شوت بزنند. امیدوارم استقلال دو تیمی باشد که در پایان این دیدار به نیمه نهایی می رسد تا یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.

دیدگاهتان را بنویسید