نحوه برخورد کی روش با این استقلال همه را شگفت زده کرد

نحوه برخورد کی روش با این استقلال همه را شگفت زده کرد

عده ای فکر می کردند کی روش با دیدن مهدی رحمتی راهش را عوض می کند و برخی دیگر بر این عقیده بودند که مهدی رحمتی قطعا دوست ندارد کارلوس کی روش را ببیند، زیرا در سال های ابتدایی بازیگری اش در اردوی تیم ملی حضور داشت. و در مسابقات شرکت کرد جهان مهم و معتبر باخت! اما برعکس دیدار مهدی رحمتی و کارلوس کی روش به قدری گرم و صمیمی بود که انگار در گذشته هیچ اختلافی بین آنها وجود نداشت. هم کارلوس کی روش و هم مهدی رحمتی این تیرگی قدیمی و ماندگار را فراموش کرده بودند و به نظر می رسید تصاویر ثبت شده از دیدار این دو سال ها با هم کار کرده باشند.

این اتفاق نشان می دهد که کارلوس کی روش با سفید شدن موهایش تا حدودی رفتار خود را تغییر داده است. بازتاب دیدار کارلوس کی روش و مهدی رحمتی در فضای مجازی بازتاب جالبی داشت. برخی از اهالی فوتبال معتقدند مهدی رحمتی می تواند در آینده نزدیک دستیار کارلوس کی روش شود. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال به دنبال جانشینی برای تیم ملی است و مهدی رحمتی می تواند یکی از گزینه ها باشد. مهدی رحمتی در دو سه فصل اخیر با پدیده و آلومینیوم اراک نشان داده که هم در مربیگری و هم در دوران دروازه بانی خود می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

پس از خداحافظی موقت مهدی رحمتی از تیم ملی در پایان دیدار مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2014، کارلوس کی روش اجازه بازگشت این دروازه بان به اردوی تیم ملی را نداد و در جریان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی. ، حضور در دو جام جهانی و دو جام جهانی مهدی رحمتی پس از تجربه جام ملت ها دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید. به گزارش فوتبالی، دعوت مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی تیم ملی، شاید دروازه بان سابق تیم ملی و مدیر فعلی آلومینیوم اراک را از اتفاقات دردناک گذشته به فراموشی بسپارد.

دیدگاهتان را بنویسید