ماجرای عجیب دو خواهر دوقلو که همه را شگفت زده کرد

ماجرای عجیب دو خواهر دوقلو که همه را شگفت زده کرد

در پنج سال گذشته از زمانی که سوفی به این بیماری کشنده مبتلا شد، با چهار بار عود بیماری خود مواجه شد، در حالی که بدن او دو بار عاری از سرطان اعلام شد. در این مدت، خواهر دوقلوی او مگان نیز بسیاری از علائم و عوارض این بیماری را تجربه کرد. بعد از اینکه سوفی پس از مشکلات و دردهای معده و شکم به سرطان کلیه مبتلا شد، مگان علائم مشابهی مانند درد معده و کمر، رنگ پریدگی و حتی کاهش وزن را تجربه کرد.

مادر خواهران، ربکا واکر، اهل ادینبورگ، اسکاتلند، گفت: «زمانی که سوفی برای اولین بار تشخیص داده شد، مگان همه علائم را داشت. مردم همیشه می گفتند که او همیشه بیمار به نظر می رسد و حتی از خواهرش رنگ پریده تر است. هر آزمایش روی این سیاره روی آن انجام شده است و هیچ مشکلی در آن وجود ندارد. این خیلی عجیب است.” سوفی پس از 27 هفته شیمی درمانی اولیه، تا ژانویه 2020 فاقد سلول های سرطانی بود، زمانی که MRI معمولی چیزی نگران کننده را در ستون فقرات او نشان داد.

ماجرای عجیب دو خواهر دوقلو که همه را شگفت زده کرد

پس از مشورت با پزشک، مشخص شد که سرنگی که در تومور اولیه سوفی قرار داده شده بود، کمی موقعیت خود را تغییر داده و سلول‌های سرطانی را به سایر قسمت‌های بدن او منتقل کرده است. پس از سه هفته رادیوتراپی در دسامبر 2021، شاهد بازگشت سرطان به بدن سوفی بودیم و در دسامبر 2022 به او گفته شد بدنش عاری از سرطان است. اما سه ماه پیش، سوفی دوباره مطلع شد که سرطان او بازگشته است. ربکا در این باره می گوید: «یک روز برای آزمایش سوفی رفتیم و مشاور به ما گفت که در حال حاضر هیچ احساسی ندارد. اما روز بعد دوباره با ما تماس گرفتند. همه مشاوران گفتند که نتیجه خوب نبود و او شروع به گریه کرد. سوفی صورت او را دید و برای اولین بار پس از شش سال بیهوش شد.

ماجرای عجیب دو خواهر دوقلو که همه را شگفت زده کرد

جیمی واکر، 44 ساله، پدر سوفی، اتاق دکتر را به همراه سوفی ترک کرد تا او را دلداری دهد در حالی که ربکا در اتاق ماند تا سوالات بیشتری از دکتر بپرسد. سپس به او گفته شد که با کمک تیمی از پزشکان می تواند تومور را از ستون فقرات خود خارج کند. با وجود این امید، سوفی همچنان با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کند و مگان نیز دقیقا همین احساس را دارد. ربکا می گوید: «مگان نمی تواند بدون سوفی زندگی کند. ما خانواده بزرگی هستیم و همه سعی می‌کنند به هم کمک کنند و مگان مشکلات زیادی داشت.» سوفی و ​​مگان هشت خواهر و برادر دیگر دارند که بزرگ‌ترین آنها 20 ساله و کوچک‌ترین آنها 8 ماهه است. پزشکان گفتند که این احساس رایج درد و ناراحتی به دوقلو بودن این دو برمی گردد، هرچند بسیار عجیب است.

دیدگاهتان را بنویسید