ترفند هوشمندانه ستاره پرسپولیس همه را شگفت زده کرد

ترفند هوشمندانه ستاره پرسپولیس همه را شگفت زده کرد

بدون شک مرد مسابقه و هوادار پرسپولیس سعید صادقی وینگر جدید این تیم بود. زادقی که در 4 بازی ابتدایی تیمش موفقیت چندانی کسب نکرد، در دیدار مقابل هواداران اولین بازیکن بود و جدا از دو گلی که به ثمر رساند، عملکرد خوبی داشت و پرسپولیسی ها را به آینده امیدوار کرد.

پس از پیروزی گل بزرگ پرسپولیس مقابل هوادار، خبرنگاران حاضر در ورزشگاه منتظر بودند تا با بازیکنان پرسپولیس به ویژه سعید صادقی صحبت کنند و نظر او را درباره گل هایی که به ثمر رسانده جویا شوند. اما صادقی مانند اکثر بازیکنان پرسپولیس ترجیح داد بدون صحبت با خبرنگاران ورزشگاه را ترک کند.

اگرچه وضعیت میکسدزون و ترافیک ورزشگاه دستگردی بسیار بد بود و کار را برای خبرنگاران حاضر بسیار سخت کرده بود اما رسانه ها انتظار داشتند که صادقی دقایقی صحبت کند. اما سعید برای فرار از دست خبرنگاران ترفند جالبی به کار برد و به خبرنگاران اعلام کرد که اجازه مصاحبه ندارد و باشگاه هم اعلام کرد که هیچکس نباید صحبت کند.

این در حالی است که تیم ها معمولاً از این روش برای عدم واکنش پس از شکست استفاده می کنند. اما باشگاه پرسپولیس صادقانه در این زمینه با رسانه ها همکاری می کند و کمتر شاهد محرومیت از مصاحبه اعضای این تیم هستیم.

ستاره پرسپولیس در این مصاحبه بابت مخالفت با باشگاه عذرخواهی کرد و دقایقی قبل مهدی ترابی دیگر ستاره پرسپولیس مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره وضعیت خود و پیروزی پرسپولیس مقابل هواداران صحبت کرد. افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس نیز اعلام کرد هیچ یک از اعضای این تیم ممنوعیت مصاحبه ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید