عجیب ترین مورد با گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر

شکایت کوین فورچون به جدیدترین مشکل باشگاه در تبریز تبدیل شده است و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه که پیش از این به دلیل شکایت حمزوی اوکاچا بازیکن الجزایری توسط فیفا بسته شده بود، حالا با شکایت این بازیکن فرانسوی به پایان رسیده است.

عجیب ترین مورد با گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر

فورچون که در مرداد 1377 به تراکتورسازی پیوست و از سوی تبریز گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب گرفت، تنها 10 بازی برای این تیم انجام داد و مجموع بازی او برای تراکتورسازی 433 دقیقه بود (این آمار در نقل و انتقالات موجود است. وب سایت بازار، فهرست شده 431 دقیقه).

خبرگزاری تسنیم چند روز پیش در گزارشی از شکایت این بازیکن از تراکتورسازی خبر داد و نوشت: باشگاه تبریز در آخرین تصمیم کمیسیون انضباطی فیفا باید مبلغی حدود یک میلیون و 300 هزار یورو (شامل پنج درصد در سال) بپردازد. ) سود و هزینه های قانونی) کوین فورچون مهاجم سابق خود را بپردازید.

با توجه به تعداد دقایق بازی فورچون برای تراکتورسازی، هر دقیقه بازی این بازیکن برای باشگاه تبریزی حدود 3000 دلار هزینه داشت که با توجه به قیمت روز دلار – حدود 26900 تن – فورچون برای هر دقیقه بازی برای تراکتورسازی، حدود 80 دلار است. میلیون و هفتصد هزار تومان دریافت خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید