افشاگری از موضع خودسرانه قضات فرهاد مجیدی

افشاگری از موضع خودسرانه قضات فرهاد مجیدی

محسن یوسفی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: از صحبت های مربیان و بازیکنان استقلال مشخص بود که جام حذفی برای آنها به اندازه لیگ اهمیت دارد، اما آبی ها با یک سری تغییرات وارد میدان شدند و اتفاقات فوتبالی رخ داد. به نفع خود پیشرفت کردند تا حذف شوند.» امید استقلال به قهرمانی در لیگ برتر است تا بتواند نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

وی ادامه داد: مهمترین عامل برای کسب عنوان قهرمانی تمرکز مربیان و بازیکنان بر روی دیدارهای باقی مانده لیگ است. پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و استقلال با توجه به سایر تیم های حاضر در مسابقه خوشحال بود که به راحتی قهرمان می شود، اما این باعث حذف استقلال شد. فکر کردن بر خلاف 6 امتیاز با تیم دوم لیگ هم می تواند برای استقلال مضر باشد. بازیکنان و مربیان باید بدانند که هیچ چیز تمام نشده است و باید به فکر 6 بازی باقی مانده در لیگ باشند.

بازیکن سابق استقلال درباره موضع داوری مقابل فرهاد مجیدی به دلیل اظهاراتش پس از بازی با نساجی مازندران، گفت: زمانی که مجیدی بازی می کرد، داوران برخورد غیرمنطقی با او داشتند و اشتباهاتی که علیه او انجام می شد را قبول نمی کردند. شخصیت هر کس متفاوت است. شخصیت علیرضا منصوریان به گونه ای بود که با داوران صمیمی شد. مجیدی سعی می کند سرش را در کار خودش نگه دارد، هرچند که نیاز به ایجاد تغییرات و بهبود روابطش با رسانه ها و قضات دارد. مجیدی امسال تیم خوبی ساخته و اگر حواشی را جمع کند با استقلال قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید