تمسخر شدید ستاره استقلال به پرسپولیسی ها

تمسخر شدید ستاره استقلال به پرسپولیسی ها

ارسلان مطهری پس از پیروزی 2 بر 1 استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود، خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره بازگشت تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم.

مطهری درباره شرایط مالی استقلال گفت: شرایط مالی نیازی به گفتن ندارد. 6، 7 ماه است که پول نگرفته ایم. اصلا بحث پول نیست نکته این است که ما هرگز نمی توانیم در یک زمین بازی برابر رقابت کنیم. اگر در زمین بازی مساوی به رقابت بپردازیم، مثل پارسال می شود، دیدید چه گرفتیم. امسال خیلی بهتر از پارسال بودیم. یک تیم زیبا خیلی زیباتر از یک قهرمان زشت است! به هیچ تیمی توهین نمی شود، به هر تیمی که برنده می شود تبریک می گویم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال ادامه داد: آنقدر فشار روی ما بود که فقط برای تمرین آمدیم و برگشتیم. ما فقط به دردسر فکر می کردیم. بازیکن باید در زمین آرام باشد زیرا هواداران از او انتظار دارند. شما باید همه چیز را روی زمین بگذارید. تمام تلاشت را کردی تا همه چیز را از ما بگیری، نمی دانم چه بگویم. ما تیم زیبایی داشتیم که همه دوستش داشتند. مربی خوب و بازیکنان خوبی داشتیم که با تمام وجود دنبال لیگ بودند. امیدواریم در آینده شرایط مساوی باشد.

وی ادامه داد: خودمان را گول نزنیم. داوری فقط علیه ما بود. ما یک تیم قوی و منسجم بودیم که برای نتیجه جان دادیم. آنها در زمین مسابقه با ما نداشتند و با داوری ما را نابود کردند.

مطهری درباره تمدید فصل و پایان قراردادش گفت: یک سال دیگر قراردادم دارم.

فوتبالیست استقلال در مورد غیبت این تیم در ادامه فصل گفت: داری چیزی کم می کنی. یکی از مسائل ما برای از بین بردن یک تیم بسیار خوب کافی بود. فکر می کنم 12 مشکل داشتیم و به بازیکنان، کادرفنی و هواداران استقلال تبریک می گویم چون امسال تیم فوق العاده ای داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید