تمسخر استقلالی های یحیی: پرسپولیس انسجام فصل قبل را ندارد و بعید است قهرمان شود.

تمسخر استقلالی های یحیی: پرسپولیس انسجام فصل قبل را ندارد و بعید است قهرمان شود.

فرد ملیکان بازیکن ارمنستانی سابق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره عملکرد آبی ها در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: استقلال در بحث نتیجه گیری عالی عمل کرد. شاگردان مجیدی آمار خوبی از گل های زده و خورده دارند و در صورت ادامه همین روند در نیم فصل دوم، شک نکنید آبی ها در پایان فصل قهرمان خواهند شد.

وی درباره شرایط فنی استقلال گفت: هر چه به پایان نیمه نزدیکتر می شویم تیم مجیدی بهتر بازی می کند که نشان از پیشرفت تیم دارد و فکر می کنم با اضافه شدن چند بازیکن در نقل و انتقالات در اواسط فصل. فصل، شرایط فنی آبی است. «در نیم فصل دوم بهتر شوید و امتیازهای خوبی بگیرید.

ملکیان افزود: رهبری نقش مهمی در موفقیت تیم دارد و استقلال که در فصول اخیر تحت تاثیر رهبری قرار گرفته، در این فصل با آمدن سردار آجورلو در حال تثبیت است و این تیم در میدان به مصاف حریفان خود می رود. حالا فرهاد مجیدی کاملا روی کارفانی متمرکز شده و نگران زمین تمرین و حواشی دیگر نیست.

مهاجم سابق آبی ها درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر برنامه داشته باشیم و به خود بیاییم، حذف از آسیا برای فوتبال ما خوب است. همه می دانند که فوتبال ما ساختاری ندارد و حتی در سطح کشورهای همسایه هم نیستیم. این مشکلات باید یکبار برای همیشه حل شود.

پیشکسوت آبی ها در پایان گفت: قهرمانی در اختیار استقلال است، حالا این تیم 3 امتیازی نسبت به حریف خود دارد و باید این فاصله را افزایش دهد تا امنیت خوبی در بالای جدول داشته باشد. “

به نظر من اگرچه پرسپولیس دوم است اما این تیم انسجام و قدرت چند فصل اخیر را ندارد و بعید است قهرمان شود. استقلال در این فصل شرایط خوبی برای قهرمانی دارد و اگر اتفاقی نیفتد شاگردان مجیدی چند هفته زودتر قهرمان می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید