هشدار به استقلالی ها: پرسپولیس پنج فصل قهرمان لیگ برتر است

هشدار به استقلالی ها: پرسپولیس پنج فصل قهرمان لیگ برتر است

عباس آقایی درباره شرایط پرسپولیس برای دربی تهران و اینکه آیا شاگردان یحیی گل محمدی می توانند در این دیدار پیروز شوند، گفت: پرسپولیس پنج فصل در لیگ برتر قهرمان شده و استقلال بعد از 9 سال چهار نفره لیگ برتر است. ماه و قطعا آسان نیست. استقلال تیم قابل احترام است و نتایج خوبی کسب کرده است اما فکر می کنم پرسپولیس از اکثر جهات شرایط بهتری نسبت به رقیب خود دارد. معتقدم اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، پرسپولیس شانس زیادی برای بردن دربی خواهد داشت.

وی درباره درخشش رضا اسدی در دیدار قبل و اینکه کدام بازیکن باید در ترکیب اصلی اسد و کامیانی نیا حضور داشته باشد، تصریح کرد: زدن دو گل باعث نمی شود از میزان تاثیرگذاری و تجربه کامیابی نیا در دربی های تهران غافل شویم. من قطعا موفقیت را انتخاب خواهم کرد.

وی گفت: در این مورد زیاد گفته شده و استقلال آمار خوبی در این زمینه دارد اما مطمئن باشید پرسپولیس می تواند خط دفاعی استقلال را اذیت کند. پرسپولیس در فاز هجومی بازیکنانی تکنیکی، سرعتی و دریبل زن دارد و مدافعان استقلال در مقابل این سه عامل ضعیف هستند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا کادر فنی سرخپوشان ممکن است از احمد گوهری در دربی استفاده کند، اظهار کرد: این تصمیم با مربیان است اما به نظر من پرسپولیس باید روی پای خود بایستد. با این حال این دروازه بان در لیگ قهرمانان و بسیاری از مسابقات دیگر خوش درخشید و شانس مثل هر کسی در هر شغل و حرفه ای می تواند اشتباه کند. نظر من استفاده از حامد لاک در دربی است.

دیدگاهتان را بنویسید