استقلال با همین روند می تواند قهرمان شود

وی در خصوص تساوی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوب و جذابی بود اما حیف شد که استقلال پیروز نشد. فکر می کنم استقلال می توانست در 15-10 دقیقه ابتدایی بازی حداقل 3 گل به ثمر برساند، چون موقعیت 2-3 بسیار خوبی داشت که با بی دقتی از دست رفت. در کل بازی جذاب بود و هواداران دو تیم راضی بودند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: راه استقلال هموارتر شده است هر چند که خسته نباشند. غرور نمی گویم چون غرور را فرهاد کنترل می کند. استقلال بهتر بود و باید می برد، اگر می برد باید مراقب غرورشان بود. فکر می کنم پرسپولیس اجباری بود. به هر دو تیم تبریک می گویم، دیدار جذابی بود که به سلامت به پایان رسید. تلفات جانی نداشتیم و امیدوارم هر دو تیم همچنان موفق باشند.

برومند در خصوص ایرادات دو تیم به داوری گفت: به جز یکی دو مورد مورد خاصی نبود. گلی که یحیی گل محمدی به ثمر رساند آفساید نبود چون با ضربه سر وارد دروازه شد. فکر می کنم گل محمدی فیلم را دید و به آفساید اعتراض کرد، الان دقیقاً نمی دانم.

وی همچنین با اشاره به گل زستد به عنوان بازیکن خارجی در دربی گفت: بعد از مدت ها شاهد گل بسیار زیبایی بودیم البته هر دو گل دربی زیبا بود اما گل استقلال از نظر رو به جلو بسیار خوب بود.

دروازه بان سابق استقلال با یادآوری قهرمانی این تیم در لیگ خاطرنشان کرد: اگر استقلال به همین روند ادامه دهد با بیش از 6 امتیاز اختلاف با پرسپولیس قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید