استفاده از ادبیات کانونی مناسب نیست/ اگر از پرسپولیس گل می خوردیم؛ داور پنالتی ما را اجرا می کرد!

ساعت: 08:22
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790160

افسران فوتبال برای تسهیل ورود تجهیزات داوری؛

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید اگر بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس بود داور این پنالتی را برای ما راحت تر اجرا می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح مصطفوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط دربی 97 گفت: متاسفم که باید حرف های هفته گذشته را تکرار کنم. برای ما ناامیدی ها و ترس های مضاعف وجود دارد که هر بازی یکی دو پنالتی برای ما نگیرد. البته این به ما انگیزه می دهد که موقعیت های بیشتری خلق کنیم و گل های بیشتری بزنیم تا با اقدام مضاعف خود غفلت از حق استقلال را جبران کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل ایجاد موقعیت هایی که مردم فکر می کنند بازی خوبی نیست. در بازی با صنعت نفت 27 گل زدیم و شاید الان هر 2 دقیقه یک موقعیت شود و این دیدار برای تماشاگر بسیار جذاب است. اما این معمولا برای حریف اتفاق می افتد. تیم ما در دقایق دیدار مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و به خوبی حریف را کنترل کرد. موقعیت گلی که منجر به خطای پنالتی شد، یک کار تاکتیکی از پیش تمرین شده بود و سعی کردیم در طول مسابقه آن را تکرار کنیم. استقلالی ها به جایی رسیدند که در جریان بازی گل نخوردند و از نظر تشخیص حمله حریفان کمترین فرصت را به حریف دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عدم امکان گلزنی گفت: در گلزنی خوب عمل نکردیم اما در بازی هایی غیر از پرسپولیس در موقعیت سازی خیلی خوب عمل کردیم. در همان بازی مقابل پرسپولیس دو اشتباه ما در پنالتی ها نادیده گرفته شد که می تواند روند بازی را تغییر دهد. به نظر من دربی های با گل نیمه اول جذاب تر است. زیرا هر چه بیشتر بازی را پشت سر بگذارید، استرس بیشتر می شود. مثلا در بازی جام حذفی تیم ما زود به گل رسید، بعد پرسپولیس و بعد سیستم را 4-2-4 کردیم و موفق به گلزنی شدیم. مجازات

مصطفوی گفت: این اتهام که مربیان ناجوانمردانه بازی می کنند، توجیه می کنم که هواداران به خاطر پست پایین اینطور فکر می کنند. شاید اگر هوادار بودم این را می گفتم اما مطمئنم باشگاه پرسپولیس برنامه ریزی حمله خودش را داشت و ما هم برنامه ریزی حمله خودمان را داشتیم. فکر می کنم این دو ستاد شناخت خوبی از طراحی تهاجمی دشمن دارند.

وی با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار شهرآورد گفت: کادرفنی استقلال کادرفنی پرحرفی نیست، باید با عملکرد خود در زمین صدای بلند خود را نشان دهیم. وقتی این مصاحبه را دیدم (حرف خودش در مورد میکسدزون) ناراحت شدم، اما واقعاً سخت است که ببینم این اتفاق برای هفته ها در مقابل تیم شما رخ می دهد، اما شاید در نهایت صدای بلندی را با هر آنچه در آن گفته شده است بشنوید. ادبیات.

او گفت: به گابریل پین گفتم که داوران اروپا از تجهیزاتی که آمده بسیار خوشحال هستند. شاید اگر بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس بود، داور پنالتی را برای ما راحت می کرد. کادرفوتبال ما باید دست در دست هم داشته باشند تا آخرین تکنولوژی دنیا را ارزیابی کنند. باید فناوری درب و VAR ارائه شود تا داوران بتوانند در کنفرانس هایی با موضوعات فنی و کیفی شرکت کنند.

دستیار فرهاد مجیدی تاکید کرد: قبول دارم که داوران تحت فشار هستند و این افزایش خطا روی تمرکز قاضی تاثیر گذاشت و پنالتی اعلام نشد. من از کلمه هوچ پاچ استفاده نمی کنم و مناسب نیست. تیم ما از دقیقه 69 به 70 تغییر کرد و کاملا وارد بازی شدیم و سیستم را تغییر دادیم.

مصطفوی در پایان گفت: اشتباهات موثر داوری آنقدر استقلالی ها را نگران کرده است که همه ناراحت هستند. اگر ورود تجهیزات داوری به فوتبال ایران اتفاق بیفتد از بسیاری از حواشی کاسته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید