باخت هفته گذشته را فراموش کردیم و فقط به استقلال فکر می کنیم / داور ضربه خوردیم اما اعتراض نکردیم و نخواهیم کرد

ساعت: 21:38
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797316

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با وجود ضربات اشتباهات داوری، اعتراضی به داوران نداشته اند و در آینده هم نخواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: آجورلو در راس باشگاه شرایط خوبی دارد. استقلال در چند سال اخیر همیشه مشکل داشته است اما در این فصل با حضور این اقوام تیم خوب، منسجم و باکیفیتی را به نمایش گذاشته است. شرایط نشان می دهد که نتایج این تیم نسبت به فصل گذشته چقدر تغییر کرده است و این به خاطر حضور همین آقایان است.

وی در ادامه تمجید از تیم استقلال در این فصل خاطرنشان کرد: استقلالی ها همیشه حاشیه های زیادی داشته اند و این فصل آن حاشیه ها را ندارند. همه این مشکلات باعث شده استقلال تیم خیلی خوبی باشد و همین مشکل باعث شده تا آنها در جدول رده بندی قرار بگیرند.»

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و فکر می کنم فردا هم مثل همیشه باشیم. [غیر از بازی قبلی‌مان] ما می توانیم یکی از بهترین بازی ها را انجام دهیم. از نظر کیفیت فنی، فردا شاهد تیم متفاوتی از آلومینیوم خواهید بود. اولویت ما بازی زیبای تیم آلومینیوم است و بازیکنان را در آنالیز توجیه کردیم و آنها می دانند چه باید بکنند. البته اگر هوشمندانه کار کنیم و مانند بازی های خانگی قبلی تمرکزمان را حفظ کنیم، بازی زیبایی را برای مردم اراک و هوادارانمان به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم شاهد بازی خوبی با افتخار آلومینیوم باشیم.

حتیبی درباره غیبت تیمش در بازی با استقلال گفت: ما محروم نیستیم و دو بازیکن مصدوم هستند که به این دیدار نرسیدند. ما بازیکنان دیگری هم داریم و امیدوارم بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه چند هفته پیش تیم داوری اش چقدر زجر کشیده و امیدوار است این اتفاق تکرار نشود، گفت: شاید سوال داوری پیش از بازی درست نباشد. ما از قضات ضربه خوردیم اما اعتراضی نکردیم و اعتراض نخواهیم کرد. هدف تیم، باشگاه و بازیکنان ما نمایش فوتبال زیبا است. این مشکلات در فوتبال وجود دارد و الان فقط به بازی فکر می کنیم و به حاشیه ها توجه نمی کنیم و امیدوارم در بازی فردا آن چیزی که می خواهیم رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به اینکه هفته گذشته تیمش به عنوان میزبان شکست خورد و باعث شوک این تیم شد و اینکه چطور با بازیکنان صحبت کرد تا شکست بازی قبل را فراموش کنند، گفت: ما این بازی را از ذهن خود به یاد می آوریم: «او را بیرون آوردیم و به نظر نمی رسید این اتفاق بیفتد. مطمئناً در آینده ضرر خواهد داشت! با این حال بچه ها را از نظر روحی آماده کرده ایم و آماده ریکاوری هستند. فردا همه انگیزه و روحیه بالایی از لحاظ روحی و فنی دارند تا خوب بازی کنند. گذشته را فراموش کرده ایم و فقط به بازی استقلال و بازی های آینده فکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید