بازی را خوب شروع کردیم اما شکست خوردیم

ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1791036

پس از پایان هفته نهم این دیدار مربیان رفسنجان و تراکتورسازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر 2 مس رفسنجان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: می گویم به تیم تراکتورسازی خسته نباشید زیرا این تیم ریشه و هواداران پرشوری دارد. همچنین به بچه های خوب و تیم بزرگ مس رفسنجان تبریک می گویم. فوتبالی که 5 گل زده برای تماشاگران راضی کننده است. کیفیت بازی در مقاطعی بسیار بالا بود و تیم تراکتورسازی نیز با تغییراتی نسبت به گذشته مقابل ما ظاهر شد.

وی افزود: در نیمه اول با اینکه یک گل پیش بودیم اما شرایط چندان مساعد نبود اما در نیمه دوم ریتم خیلی بهتری نسبت به بازی حریف داشتیم اما در اشتباهات خود دو گل دریافت کردیم. خوشحالم که توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم. قطعا کار زیادی برای انجام دادن داریم و باید روی نکاتی که می تواند ضریب خطا را در تیم ما کاهش دهد بیشتر کار کنیم.

سرمربی رفسنجان کپر گفت: دغدغه ها و مشکلات زیادی داریم که تا به حال بیان نکرده ایم. ما تمام تلاش خود را کردیم تا سرعت را حفظ کنیم.

ربیع در خصوص علت خروج زودهنگام گادوین مانچا و مجید علیاری از زمین در دقیقه 55 تا 65 و عملکرد خوب فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی پس از ورود به زمین به جای مردم، توضیح داد: دقیقه خروج زودهنگام چند دقیقه بود. ? فاصله بین 55 تا 65 دقیقه که شما می گویید 10 دقیقه است. از این نظر من این دو بازیکن را در حدود 70 دقیقه بیرون آوردم این سوال هم کاملا اشتباه است اما جواب می دهم. برای نفرات مقابلمان ریتم و برنامه داشتیم که منشا و علیاری خیلی خوب انجام دادند. وقتی فشار تیم حریف را برای افزایش بازی و پرتاب تراکتور به پشت زمین دیدیم، سعی کردیم فشار را بالا نگه داریم. در آن دقایق منشا و علیاری خسته بودند و باید بازنشسته می شدیم، اما برای حفظ بازی در زمین، محمدرضا سلیمانی و فراز املالی را اضافه کردیم که هر دو خوب کار کردند.

وی ادامه داد: در گذشته هم گفته بودم که افراد خوبی در خط مقدم داریم و از همه به موقع استفاده می کنیم. می توان در یک مسابقه در دقیقه 70 مبدا زمین را از بین برد. بستگی به این دارد که برای مسابقه به چه چیزی نیاز داریم. خیلی خوشحالم که اتفاقی که فصل گذشته افتاد امروز دوباره تکرار شد و این افتتاحیه امام علی برای جشن گرفتن است. من این پسر را خیلی دوست دارم و خوشحالم که به زمین آمد و کارش را درست انجام داد. همانطور که سال گذشته انجام داد و اشاره کرد، پس از گلزنی امروز مقابل ماشین، امروز این کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره برنامه های خود برای حفظ جایگاه فعلی خود در دیدارهای آینده توضیح داد: اگر اجازه بدهید از این به بعد می خواهم فقط در مورد دیدار بعدی مس صحبت کنم. یک بار گفتم که صحبت از آینده یک خطای انسانی است.

ربیع با بیان اینکه با توجه به 4 پیروزی اخیر این تیم انتظارات مردم استان کرمان از کپر رفسنجان افزایش یافته است، گفت: من به انتظارات احترام می گذارم اما کار خودمان را انجام می دهیم. بازی بعدی ما مقابل فجر سپاسی است و فقط در صورت فشار به آن فکر می کنیم.

وی گفت: روز اول گفتم هدف ما در این فصل تک رقمی شدن است. در سال اول هدفم ماندگاری تیم در لیگ برتر بود که خدا را شکر با رتبه تک رقمی به دست آمد. از مدیران باشگاه بپرسید که گفتم امسال هدف ما کسب رتبه تک رقمی است. من و تیمم داریم کارمان را انجام می دهیم. انتظارات هواداران درست است و خوشحالیم که توانستیم برای آنها توقع ایجاد کنیم اما نباید در آن سوی جاده بیفتیم. ما باید کارمان را انجام دهیم و بازی به بازی جلو برویم. به عسل رفسنج فشار نیاورید. ما مشکلاتی داریم که صحبت در مورد آنها غیرعادی است. از نتایج مس خوشحالم، به هواداران و مردم تبریک می گویم و خوشحالم که امشب مردم رفسنج و کرمان حال خوبی دارند.

ربیعی گفت: 4ممکن است 4 برد متوالی تبدیل به باخت دیگری شود که این اتفاق هم افتاد اما با شناختی که در سریال داشتیم از سعد محمدی، زین الدینی، علیزاده، اعضای هیئت مدیره امروز، رفسنج ثابت ماندیم. عسل نتیجه یک حرکت سه ساله است. این تیم چندین سال در لیگ رتبه دو رقمی داشت اما در این مسابقات قهرمان شد. سال اول که به لیگ برتر آمد به رتبه تک رقمی رسید این روند رو به جلو است اما قرار است خیلی زود شکل بگیرد. این اتفاق نخواهد افتاد.

سرمربی رفسنجان تصریح کرد: بازی به بازی جلو می رویم. اختلاف تیم های جدول بسیار زیاد است. خوشحالم که تیمم بهتر از قبل بازی می کند و به بچه ها می گویم از فوتبال لذت ببرند نه اینکه دنبال نتیجه باشند. آنها باید وظیفه تاکتیکی خود را انجام دهند. “اجازه دهید درست انجام دهند، همان چیزی است که الان در رفسنجانی مد رخ می دهد. او وارد شد. به این می گویند افزایش. حالا بازیکنان ما برای همدیگر می میرند و فرقی نمی کند چه کسی بازی می کند. آنها محافظ دارند، وظیفه من این بود که در مس.

وی در خصوص برنامه های تیمش برای بازی بی کیفیت در ورزشگاه یادواره شیراز مقابل فجر شهید سپاسی، پاسخ داد: بازی بسیار سختی است و ما در زمین یادواره مقابل تیم محترم فجر و دوست خوبم علی عسگر کار سختی داریم. کلانتری.”

خاخام در خصوص مصدومیت میثم تیموری پس از برخورد با بیلبورد گفت: میثم قبل از برخورد به بیلبورد دچار پیچ خوردگی مچ پا شد و مصدومیت در هفته های اخیر بسیار خوب پیش رفته است. اول از همه برای تیموری، جم اسلامیکا و محمد انصاری آرزوی بهبودی دارم. ما همیشه بازیکنانی را در اولویت قرار می دهیم که به دلیل تلاش برای کوپر رفسنجان مصدوم می شوند. با حمایت از آنها باید احترام آنها را حفظ کنیم و شرایط خوبی برای آینده آنها ایجاد کنیم.

سرمربی کپر رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در 4 هفته اول فقط 4 امتیاز کسب کرده و در 5 بازی اخیر 13 امتیاز به دلیل اوج گرفتن رفسنجان کپر کسب کرده است، گفت: تیم ما همچنان کار می کند اما ریتم بهتری نسبت به قبل دارد. “به دلایلی ما چند بازی دوستانه در حال انجام بودیم. 10 روز قبل همه ما به منبع رسیدیم. همه این عوامل روی شروع نه چندان خوب ما تأثیر گذاشت، اما مس رفسنجان رو به بهبود است. ما هنوز درگیری داریم. من واقعاً نگران هستم. در مورد زمین بهار.اما الان چمن زرد و سوخته است.ما در این منطقه تمرین می کنیم و بازی می کنیم.تیم لیگ برتری سخت افزار بهتری می خواهد.ما می توانیم هر چه زودتر به رفسنج برگردیم و فوتبالی در شأن آن بازی کنیم. این شهر.

وی درباره ارائه داور مقابل تراکتورسازی و نشان دادن 8 کارت زرد در این دیدار گفت: متأسفانه در بازی کارت زرد زیاد بود اما داوری خیلی خوب بود. داور نزدیک به صحنه بود و آزادانه صحبت می کرد. بیشتر کارت هایی که به بچه های ما داد درست بود اما در دیدار مهرداد رضایی با تراکتوری که کارت زرد داشت اتفاقی نیفتاد. با اینکه خیلی از صحنه ها به نفع تراکتور اشتباه شد و با او موافق نبودیم، اما خوب و آزاد قضاوت کرد.

ربیع در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی در جام مس رفسنجان و اینکه آیا برنامه ای برای جلوگیری از گلزنی مجدد این تیم دارد، گفت: به نظر ما تراکتورسازی تیم خوبی است و در کنار مربی خارجی خود بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. حسین حتیبی و وحید فاضلی مربیانی آگاه و آگاه هستند. کاظم محمودی هم مدیر خوبی است اما امروز کارمان با تراکتورسازی تمام شد و باید به بازی بعدی فکر کنیم، فاصله بازی ها خیلی نزدیک است و این کار تیم ما را برای حرکت سخت می کند اما باید داشته باشیم. بهبودی مناسب برای فجر سپاسی.

وی در خصوص هماهنگی بازیکنان تیمش گفت: همه افراد خط مقدم ما یعنی فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی، سلیمان، محسن آذرباد، گادوین منشا، علی زارع، محمدحسین کریم زاده خوب هستند.

* سولدو: بازی را خوب شروع کردیم، اما شکست خوردیم

زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست 3 بر 2 تراکتورسازی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و آن را کنترل کردیم. ما توانستیم حملات حریف را خنثی کنیم اما در مرحله ای به گل رسیدیم که نمی دانم پنالتی بود یا نه. من نمی خواهم وارد مسائل قضایی شوم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و به گل تساوی رسیدیم اما متاسفانه به دلیل تمرکز کم به گل دوم رسیدیم. در ادامه با خطای شخصی و از دست دادن توپ در میانه زمین حریف، گل سوم را به ثمر رساند. با این حال باز هم گل زدیم اما مس بهتر ظاهر شد و پیروز شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تعویض هایم را انجام دادم تا تیم در قسمت هجومی بهتر ظاهر شود و بهتر بتوانیم جلو برویم تا گل های بیشتری بزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید