شعبانیان: مسئولیت باخت را بر عهده می‌گیرم/ حسنی: رقابت نزدیکی با تایلند داشتیم/ حسنخانی: به خاطر اشتباهاتمان شکست خوردیم


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854556

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان دختر ایران چه گفتند؟

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با بیان اینکه مسئولیت باخت مقابل تایلند بر عهده اوست، گفت: اشتباهات فردی ما در نقاط حساس مسابقه بیشتر از حریف بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال دختران ایران امروز چهارشنبه به مصاف تایلند میزبان رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر درباره این دیدار گفت: فکر می کنم بچه ها امروز والیبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. اشتباهات انفرادی بیشتری در نقاط حساس داشتیم و این تفاوت تیم ایران با تایلند بود. بازیکنان ما موفق شدند یک ست از تایلند بگیرند.

میترا شعبانیان برنامه ریزی کادر فنی برای تمرینات ذهنی بازیکنان را یادآور شد و گفت: به آنها گفتیم توانایی شکست تایلند را دارند و دور از دسترس نیست. من واقعاً به پیروزی امیدوار بودم، اما تایلند با تاکتیک خوب، مهارت های هجومی و سرعت بالا پیروز مسابقه شد.
وی افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم والیبال خوبی بازی کردند. دو بازی دیگر داریم و امیدوارم در دیدارهای بعدی نتایج بهتری کسب کنند.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با بیان اینکه تیم والیبال بانوان ایران در هیچ رده سنی تایلند را شکست نداده است، گفت: نمی خواهم چنین باختی را برای تیم ایران توجیه کنم. من مسئولیت باخت را قبول دارم اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه ها کمتر اشتباه می کردند بازی 5 ست می شد و می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و متاسفانه شکست خوردیم.

شعبانیان در خصوص شانس ایران برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر آسیا گفت: در حال حاضر تمام برنامه کادر فنی برای بازگرداندن بازیکنان است و باید برای آنها انگیزه ایجاد کنیم تا در مسابقات بعدی بهتر بازی کنند.

حسنی: رقابت تنگاتنگی با تایلند داشتیم
آسیه حسنی بازیکنی که از تیم والیبال نوجوانان دختر ایران قدرت گرفته است، گفت: مقابل تایلند عملکرد خوبی داشتیم.


یک بانوی قدرتمند این تیم درباره شکست مقابل تایلند گفت: به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می گویم. بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان ایران تلاش زیادی کردند اما متاسفانه نتوانستیم در این دیدار پیروز شویم.

وی افزود: بچه ها زحمت کشیدند و نتایج یکی یکی بالا رفت اما اشتباهات در نقاط حساس باعث شکست ما شد. با این حال امیدواریم صعود کنیم. فردا با کره جنوبی بازی می کنیم. خدای نکرده پیروز شویم و به چهار تیم صعود کنیم.

حسنی در پایان گفت: موفق شدیم بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم در بازی فردا بهتر از امروز کار کنیم و پیروز شویم.

حسنانی: بازی را با اشتباهات خود باختیم
شقایق حسنانی کاپیتان تیم ملی والیبال دختران در خصوص شکست مقابل تایلند گفت: بازیکنان این تیم خدمات خوبی ارائه کردند و در دریافت اول هم اشتباه کردیم.

کاپیتان تیم ایران پس از شکست از تایلند در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: یک ست از تایلند نتیجه گرفتیم اما در ست های دیگر تقریباً راکد بودیم. فکر می کنم در ست آخر کمی احساس راحتی کردیم و به خاطر اشتباهاتمان تسلیم شدیم.

وی افزود: تایلند خدمات خوبی ارائه کرد و ما نتوانستیم دریافت اول را به خوبی دریافت کنیم به همین دلیل در حمله چندان موفق نبودیم. تایلند نیز توپچی است و به راحتی توپ ها را می گیرد و به آنها حمله می کند.

حسنانی در ادامه با بیان اینکه ایران در ست دوم خدمات خوبی ارائه کرد، گفت: تایلند هم خوب نبود و توانستیم فاصله را زیاد کنیم و پیروز شویم. در بقیه ست ها فکر می کنم اشتباه کردیم و رسید اول را نگرفتیم. مقابل تایلند خدمات خوبی ارائه کرد.

او درباره عملکردش به عنوان بازیکنی که بیشترین امتیاز را کسب کرده است، گفت: تقریبا از عملکردم راضی هستم. تلاش زیادی کردم تا به تیم کمک کنم و تاثیرگذار باشم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران درباره دیدار مقابل کره جنوبی و شانس ایران برای صعود به جمع چهار تیم برتر اسبا گفت: قطعا تمام تلاش خود را خواهیم کرد. بازی سختی با کره داریم. تلاش می کنیم به اوج تیم برسیم و سهمیه جهانی را بگیریم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با کره است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید