من مسئولیت شکست مقابل الهلال را بر عهده می گیرم / اگر فرصتی برای تهدید ایجاد کنیم ، موفق خواهیم شد

زمان: 14:04
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777147

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سعی می کنیم از شکست درس بگیریم و در صورت موفقیت فرصت هایی را برای تهدیدها ایجاد می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی به اتفاقات اخیر این تیم و شکست 3 بر صفر مقابل الهلال واکنش نشان داد و نوشت: “بار دیگر از هواداران عزیز عذرخواهی می کنم و همه پرسپولیسی ها و تاکید می کنم که من مسئول باخت هستم. دلایل مختلفی برای این شکست وجود دارد که توضیحات آنها به تفصیل آمده است. فقط باید اشاره کنم که بازیکنان تیم ، که در طول این سالها تاریخ و معادلات فوتبال را با تلاش خود شکسته اند ، در هفته های اخیر سخت کار کرده اند و هنوز بسیار ناراحت هستند.

بزودی با طرفداران و اصحاب رسانه به تفصیل صحبت خواهیم کرد. ما سعی می کنیم از شکست درس بگیریم ، تا زمانی که بتوانیم از تهدید فرصت ایجاد کنیم. ما می دانیم که در این فوتبال قهرمانی ما برای هت تریک دوگانه بسیار سخت تر از قبل خواهد بود ، اما ما باز هم دست خود را برای جبران و خوشحال کردن هواداران روی زانو می گذاریم و با توکل به خدا و حمایت می ایستیم. طرفداران و تلاش های ما را دو چندان می کند. ضمن عذرخواهی ، وظیفه خود دانستیم که از طرفداران عزیز ، کارشناسان و رسانه هایی که حمایت کردند قدردانی و تشکر کنیم. ما این زیبایی و دانش را به خاطر داریم. دعا کنید مزاحم شما نشویم. – ما می جنگیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید