محمد ربیع مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت

محمد ربیع مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت

محمد ربیع پس از شکست یک بر صفر کپر رفسنجان مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: ابتدا ولادت حضرت ولی عصر(عج) و پیش از سال نو را به شما تبریک می گویم. به تیم ذوب آهن تبریک می گویم و به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم. ما یک شکست غیرمنتظره داشتیم و من مسئول تمام ناکامی ها هستم. من هیچ شکایتی ندارم، زیرا ممکن است در جایی روند تیم ما خراب شود. البته بعداً از این نزول برمی گردیم. سال های قبل هم همین وضعیت را داشتیم.

وی ادامه داد: فشار روی فرزندان ما برای نتیجه گیری خیلی زیاد است و این ممکن است ضریب خطا را افزایش دهد اما این ضرر از ارزش ها و کارهایی که تیم مس تاکنون انجام داده است کم نمی کند زیرا اهداف ما مشخص است. . بود. ما در حال حاضر دنبال بهانه ای برای این چیزها نیستیم، زیرا اخلاق من این است که همه نتایج یکسان است. من از همه طرفداران مس عذرخواهی می کنم، زیرا دوست داریم امروز به آنها عید خوبی بدهیم.

سرمربی تیم مس رفسنج گفت: هواداران می خواستند سال جدید را با قهرمانی مس رفسنج سپری کنند اما این اتفاق نیفتاد. به همه هواداران واقعی و عزیزمان قول می دهم که این شکست در آینده جبران خواهد شد. هیچ نگرانی ندارم چون سال هاست که این شرایط را پشت سر می گذاریم و روز خوبمان بد نبود.

ربیعی ادامه داد: البته باید چیزی بگویم که ربطی به عذرخواهی ندارد و نمی دانم چطور باید آن را انجام دهم. در ابتدا و در پایان بازی دوم اتفاقی افتاد که مثلا در بازی استقلال و گل گهر صحنه های مشابه پنالتی اعلام شد اما داور امروز همان پنالتی را برای ما اعلام نکرد. این موضوع ذائقه داورانی را که ما در فوتبال با آنها کار می کنیم به اشتباه انداخته است، چه بسا آنها که تماشاگر و هوادار هستند. اگر این صحنه ها هند نیست نگیرید اما اگر هندی است برای همه بگیرید. چرا اینجا نه، اینجا.

وی گفت: نمی خواهم پیروزی فولاد را آلوده کنم. بازی برگشت فصل گذشته و امسال در اصفهان را بردیم. در حال حاضر به این تیم تبریک می گویم. قطعا احتمال برد آنها بیشتر بود، اما شاید اگر داور همان پنالتی را می زد، بازی عوض می شد. یک بار دیگر به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

سرمربی رفسجان کپر با بیان اینکه پنالتی نشدن تیمش در این دیدار به دلیل این بود که در این فصل پنالتی های زیادی را برای مس انجام داده بودند، توضیح داد: اما شاید مناسب باشد اما تمام پنالتی هایی که برای ما گرفتند درست بود. . اگر 8 پنالتی برای مس گرفتند، هفت پنالتی را هم از دست دادند. ما دومین تیمی در لیگ هستیم که بیشترین پنالتی را علیه خود می زند. به گفته کارشناسان هر دو مورد مثل بازی با نساجی برای پنالتی نیست.

ربیعی افزود: من متخصص داوری نیستم. حالا من می گویم اگر هند نیست چرا در مسابقات دیگر پنالتی گرفتند اما اگر هند است باید برای ما پنالتی بگیرند. اگر این پنالتی به نفع تیم هایی مثل ما اجرا نشود به ما ظلم می شود و انصاف نیست. مبنای داوری باید مطابق قانون و عدالت باشد.

وی درباره عملکرد تیمش در سال 1400 گفت: ابتدای سال 1400 مربوط به فصل گذشته است که چهار باخت متوالی داشتیم. به نفت مسجد سلیمان، نساجی، سپاهان و پرسپولیس باختیم اما در نهایت کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم. الان در چهار بازی اخیر اتفاقاتی افتاده که برخلاف میل ما بوده است. مثلاً مقابل نفت مسجد سلیمان تیم ما در یک دقیقه ده نفره شد و ما پنالتی را پرداختیم. مقابل هواداران خیلی خوب نبودیم اما در بازی امروز موقعیت های زیادی وجود نداشت. از فرصت های اندکی که داشتیم استفاده نکردیم.

سرمربی کپر رفسنجان گفت: همان توپی را که در نیمه اول برای ذوب آهن زدیم با ضربه سر زدیم اما دروازه بان حریف را گرفت. یکی از بدشانسی های ما این بود که منشا در نیمه اول مصدوم شد و در دقیقه 20 نیمه دوم با مصدومیت بازی کرد. ما در 20 دقیقه آخر خوب بازی کردیم که بعد از گل تنش توسط تیم ما برطرف شد. می توانستیم در پایان بازی حداقل یک گل به ثمر برسانیم که در اختیار ما نبود و توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

ربیعی افزود: در مجموع همچنان در رده چهارم جدول هستیم. از همه نظر به جز یکی دو هفته آخر تیم بد نبود. مسئولیت شکست با من است. هر چه خوشایند مال تیم و بچه هاست و هر چه بد باشد فقط برای محمد ربیع. در اینجا هم بگویم 3 سال است که با افتخار در خدمت مردم خوب رفسنج هستم. من آنها را خیلی دوست دارم و خیلی به من لطف دارند و به من کمک کرده اند. خیلی دلم می خواست امروز برایشان کاری انجام دهم، اما شاید اینطور نبود. امیدوارم در 7 بازی باقی مانده در لیگ جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی مقابل ذوب آهن آخرین بازی کوپر رفسنجان در سرسسمه بود یا خیر، پاسخ داد: اگر سهم ما این باشد، امیدوارم باز هم اینجا بازی کنیم. ما از حقوق میزبانی خود زیاد استفاده نمی کنیم.

سرمربی رفسنجان کپر درباره برنامه های آینده تیمش گفت: چهارم فروردین در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی برویم. سپس منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیم. اگر اشتباه نکنم بیستم را برای جام حذفی اعلام کردند. باید دید این بازی ها در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت یا خیر. این تعطیلات برای ما خوب است و باید بخشی از این فضا را بگیریم. مطمئن هستیم که قوی تر برمی گردیم. ما با بیشترین انرژی و قدرت برای موفقیت باشگاه و تیم تلاش می کنیم. رقابت هم سخت است و باید تا آخر بجنگیم. فصل گذشته هشتم شدیم و امسال تمام تلاش خود را برای بهبود این رتبه انجام می دهیم.

ربیع افزود: برخی می گویند این حرف را نزنید اما من می گویم ما برای جاه طلبی های خودمان تلاش می کنیم و الان دنبال سهمیه هستیم اما اگر وقت نشد توجه داشته باشید که امسال سال دوم مس است. در لیگ برتر.” از خیلی چیزهای دیگر برای تغییر سطح تیم، اما تیم را با چهار باخت یا چهار برد قضاوت نکنید. رتبه ما امسال تک رقمی است، یعنی رشد، خوب نیست اگر ما فشار زیادی وارد کردیم

ربیعی اضافه کرد: فوتبال در فوتبال استرس دارد مثل دربی دیروز. امروز هم دیدید که ذوب آهن راحت تر از ما بازی می کند. دلیلش هم این است که تا حدودی به هدفشان رسیده اند اما تیم ما ناخودآگاه استرس داشت چون می خواهد کار بزرگتری انجام دهد اما بچه ها خوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید