پلیس فتا ایمیل های جعلی را ردیابی می کند، اگر مقصر باشم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرم

ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794626

مربیان آلومینیوم و گل گهر در نشست خبری پس از دیدار هفته یازدهم که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل گل گهر در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: هر دو تیم بازی پر جنب و جوشی داشتند اما برای برد آمدیم. در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم اما از این فرصت استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: فوتبال زیبایی ساخته می شود. در نیمه دوم گل گهر تاکتیک تیم ما را تغییر داد و بهتر از ما بود اما در 20 دقیقه اول موفق شدیم نبض بازی را کنترل کنیم. این فوتبال برای ما محترم بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گلزنی کنیم، تمام بازی همه چیز داشت به جز گل. کاش گل می زد و بازی زیباتر می شد. حتی به تیر افقی هم زدیم و بعد موقعیت داشتیم، می توانستیم گل هم بزنیم، اما نشد. بچه های ما تمام تلاششان را کردند و به بازیکنانم می گویم که یکی از بهترین تیم ها را داریم. به داشتن این تیم افتخار می کنم و سرمربی آلومینیوم هستم.

وی در خصوص داوری بازی امروز و اینکه آیا صحنه مشکوکی بوده یا خیر، گفت: ما با وجود اینکه کتک خوردیم هیچ وقت اعتراض نکردیم. من از هیئت منصفه و کمیته انضباطی انتقاد کرده ام. 4-5 هفته گذشت که به همه کسانی که درباره داوری صحبت کردند نامه نوشتند، اما چیزی ندیدیم. احترام گذاشتیم و اعتراض نکردیم اما واکنشی ندیدیم. برخی از تیم ها بیانیه می دادند و مربیان هم اعتراض می کردند اما برخوردی ندیدیم. از کمیته انضباطی و داوران می خواهم اگر حرفی برای گفتن دارند به این موضوع پایبند باشند. امیدوارم هیچکس به داوری اعتراضی نداشته باشد و اگر اعتراضی شد عکس العمل نشان دهد.

آلومینیوم گفت: اگر قضات و کمیسیون انضباطی اقدام نکنند ضرر می کنیم. ما هم ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم ما و سپاهان مخالفتی نداشتند. یکی از بهترین داوران در این مسابقه انتخاب شد، او شریف است، اما باز هم می گوییم همانطور که ما اشتباه می کنیم، داور هم اشتباه می کند. شب قبل بعد از مسابقه حرفی می زنند که صحت ندارد و باید روی آن کار کرد. ما هم باید از حقوق بازیکنانمان دفاع کنیم، این کار درستی نیست و از زمانی که فدراسیون گفته واکنشی ندیده ایم.

حتیبی درباره تیم گل گهر گفت: گل گهر از نظر کادرفنی و ساختار یکی از بهترین تیم ها است. اینکه او به اینجا آمد، نمی گویم زمان بر بود، اما اینکه او به دنبال کسب برابری بود، عملکرد خوب و استحکام آلومینیوم را نشان می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فکر نمی کنید خط حمله نیاز به بهبود داشته باشد و آیا برنامه هایی برای نیم فصل وجود دارد یا خیر، گفت: برای بهترین تیم ها موقعیت ایجاد می کنیم اما باید روی ضربات پایانی سخت کار کنیم. اما متاسفانه بازی ها پرتنش است و ما به دنبال بهبودی هستیم. ما باید مطمئن شویم که آسیبی نبینیم. کار فنی زیادی نمی توان انجام داد و با این فشار باید به سمت ریکاوری برویم.

سرمربی آلومینیوم درباره تغییرات جدول گفت: این امتیاز به ضرر تیم شما خواهد بود. صدا و سیما چندین برنامه پخش کرد اما در مورد موضوع اصلی صحبت نکرد. ما بالای جدول بودیم این اتفاقات افتاد. بازیکن 14 کیلومتر در زمین می دود، حقش را می گیرد و چند نفر غیر فنی اشتباه می کنند، حق بازیکن را بگیرید. این درست نیست و هیچ کس قبل از امتیاز دادن صحبت نمی کند.

وی افزود: من گفتم کمیسیون انضباطی و فدراسیون مخفی هستند و باید دور هم جمع شوند و ببینند با حذف آنها از فوتبال کیست که مقصر جدول شکستن آنهاست. ابتدا باید آزمایش شوند. این فوتبال است و باید در زمین امتیاز جمع کنید. بازیکن من دوید، امتیاز گرفت، اما به دلیل چندین اشتباه تلاش بازیکنم به هدر رفت.

حتیبی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید این جریانات روی داوری که به شما اخطار می دهد تاثیر گذاشته است، گفت: درست است اما بعید است چون داور بهترین داور امروز ماست و بهترین تیم داوری برای بازی امروز انتخاب شده است. اوایل بازی بحث فنی نبود یکی از دوستانم با لحن بد صحبت کرد و گفتم حق ندارد اینطور صحبت کند.

قلعه نویی: پلیس فتا ایمیل های جعلی را ردیابی می کند، اگر مقصر باشم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرم
امیر گله نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: در ابتدا از میزبانی خوب مردم اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر می کنم. تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و به حتیبی و هواداران تیم، مدیریت تبریک می گویم. در نیمه اول دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند و در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم موفق به پیروزی در این دیدار شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر خاطرنشان کرد: در نیمه اول آلومینیج مالک بازی بود اما در نیمه دوم می توانستیم با اختلاف 2 بر 3 پیروز شویم. در چنین دیدارهایی باید با کمترین موقعیت برنده شویم، 3 موقعیت 100 درصدی داشتیم که 2 تای آن توسط بازیکن ما گل شد و یکی از آنها توسط بازیکن ما خراب شد. آخرین فرصت شوت شد و او گل نزد. صحنه آرمین سهرابیان با جسارت خود را پرتاب کرد و مانع از باخت ما شد.

وی افزود: خدا وکیل است، 4-5 هفته است که تحت فشار هستیم. این روش ها و رفتارها خوب نیست و از دغدغه های مردم، 4 + 1 وین، رتبه معلمان و هفت تپ زیاد گفته شده است. کل کشور روی این موضوع بسیج شد (مورد بازیکن خارجی). آیا همه اینها می تواند برای یک پرونده مشکل ساز باشد؟ او واقعا دنبال ما بود.

کالا نویی گفت: «هر چه کمیته استیناف تصمیم بگیرد، ما هیچ اشتباهی مرتکب نشده ایم. از پلیس فتا تقاضا دارم ایمیل جعلی را پیگیری کند تا بررسی شود که آیا امیر اهل کالا نوی است یا خیر. به من بگو چه کسی این ایمیل ها را داده است؟ اگر قلعه نویی به مردم گفته شود و در رسانه ملی آزمایش شود.
وی افزود: چند هفته است که با روح ما بازی می کنند چرا؟ چون می خواستیم در این کشور به فوتبال خدمت کنیم. ما بازیکن را با 3 هزار دلار آوردیم، کل قرارداد 60-70 هزار دلار است، اما آیا در لیگ دسته 2 بازیکنان این مبلغ را داریم؟ بازیکنان ما مرده اند و نمی توانند فوتبال بازی کنند. این اولین بار است که این نوع حکم صادر می شود. اینها در گذشته مشکلاتی بوده اما رعایت نشده است. ببینید قبل و بعد از جمله چقدر فشار داشتیم اما بلند شدیم. ما در جام حذفی خوب بازی کردیم و امروز مقابل یک تیم خوب آلومینیومی، فکر نمی کنم هیچ تیمی اینجا چنین شرایطی ایجاد کرده باشد، اما خدا این را دوست ندارد. نگرش چند سال اخیر نسبت به من و تیمم خداپسندانه نیست، باید پاسخ داده شود و در نهایت همه چیز یک و نیم متر است.

کالانوی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید در باشگاه شما افرادی وجود داشته باشند که این کارها را انجام داده باشند، گفت: همه باشگاه ها سالم هستند اما گلگوتا از همه جا سالم تر است. مدیران باشگاه می خواهند صادقانه به ورزش خدمت کنند. گل گهر قرار بود مرکز فوتبال باشد اما اجازه ندادند. کل باشگاه نه تنها در این موضوع، بلکه قبل از آن پشت من بود. شاید محرومیتی که از من فکر می کردند این بود که هر باشگاهی دست از همکاری بردارد اما مدیران باشگاه سیرجان و مردم خوب مردانگی و معرفت خود را نشان دادند.

سرمربی گل گهر گفت: از پلیس فتا می خواهیم به ما اطلاع دهد که ایمیل های جعلی از چه کسانی است. حقوق این تیم باید حفظ شود. زندگی شخصی ما 4 هفته است که مختل شده است، اما بچه های ما هنوز مردانه هستند. همه اینها برای یک تیم اتفاق افتاده بود، نمی شد. این همه عجله برای رانندگی؟ موارد قبلی هم بوده، پس چرا با این پرونده سریع برخورد می شود؟ من قبلا حرفم را زده ام و آنها باید تاوانش را بدهند. هر کس با اعمالش قضاوت می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید