قیمت قطعی اقلام در استان قزوین ثابت شد/ متخلفان نانوایی ها تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی افزود: دولت از اصناف خواسته است تا ماه آینده قیمت را تعدیل نکنند و افزایش قیمت ندهند تا بازار در چند هفته آینده به آرامش روانی برسد و سپس اگر صنف تمایل به افزایش قیمت داشته باشد از مجاری قانونی خواهد بود. .

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گفت: دولت حداقل تا دو هفته آینده با هرگونه افزایش قیمت مخالف است و از امروز گشت های مشترک جهاد و صمت با همراهی بسیج اصناف با هرگونه افزایش سرعت و سایر تخلفات صنفی برخورد خواهند کرد.

پیله فروش گفت: با مجوز سران قوا اختیارات سازمانی 5 برابر شده و بلافاصله واحد صنفی پلمب می شود نه اینکه پرونده تشکیل شود و به دادگاه برود و حکم صادر شود بلکه حکم اجرا شود. همزمان.




هرگونه افزایش قیمت خارج از ضوابط جدی گرفته خواهد شد


این مقام مسئول گفت: بدون شک هرگونه افزایش قیمت خارج از ضوابط جدی گرفته می شود. اصناف نیز از شرایط جدید انتظامی مطلع می شوند.

او گفت که کلمه “ارز ترجیحی” یکباره ظاهر نشد. وی گفت: سیاست ارزی 4200 تومانی از اردیبهشت 97 برقرار است و دولت وقت بلافاصله به این نتیجه رسید که این سیاست اشتباه بوده و به تدریج پرداخت را به 4200 تومان محدود کرد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: زمانی که دولت به آقای رئیسی واگذار شد تنها 5 قلم از جمله ارز ترجیحی باقی مانده بود. بنابراین اگر ارز 4200 تومانی کار درستی بود، دولت قبل راهکاری برای ادامه آن پیشنهاد می کرد.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان و دارو ندارد.

«سیاستی که هم اکنون در حال اجراست برای موفقیت باید دو سیاست داشته باشد، اول محدود کردن تورم و محدود کردن شبکه بانکی و دوم محدود کردن نرخ ارز با بازگشت ارزهای صادراتی. باید بتوانیم دامنه تقاضای ارز را به طور جدی مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: کالابرگ پیشنهادی است که در صورت تامین زیرساخت ها اجرایی می شود اما اگر دولت به این نتیجه برسد که زیرساخت های لازم برای این پروژه وجود ندارد، همان سیاست پرداخت یارانه ها ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین افزود: افرادی که ثبت نام نکرده و یا از دریافت کمک هزینه خودداری کرده اند و هم اکنون از دریافت کمک هزینه محروم شده اند، می توانند مجددا ثبت نام کنند و در صورت احراز شرایط، کمک هزینه آزاد خواهد شد.


صحبت از قحطی و کمبود اقلام در روستاها است


این مسئول افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح یکپارچه هستند و انسجام خوبی در استان برای رسیدن به نتیجه طرح دارند.

پیله فروش با تکذیب شایعه کمبود یا گرسنگی اقلام اساسی گفت: در حال حاضر شیر و مرغ مازاد در روستاها داریم به طوری که در گذشته بیشتر مرغ های موجود در بازار برای نگهداری در سرما بازگردانده می شدند. فروشگاه.”

وی یادآور شد: نانوایانی که قصد کاهش ساعت کاری خود را دارند مورد بررسی قرار می گیرند تا 12 نانوایی منطقه به دلیل این تخلف سهمیه آرد خود را کاهش دهند و این نظارت در تمامی شهرستان ها ادامه دارد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قزوین در نهایت گفت: با هماهنگی های انجام شده با دادستان قزوین، تحویل آرد خارج از شبکه نه تنها مجازات می شود، بلکه متخلف تحت تعقیب قرار می گیرد و برای این فرد پرونده کیفری تشکیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید