متخلفان بازار شن و ماسه باید طبق قانون تحت پیگرد قانونی قرار گیرند


ساعت: 12:51
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920617

قدردانی خودسرانه، این بار در راس بازار شن و ماسه؛

افزایش قیمت شن و ماسه در شهرک بمپور همه را نگران کرده و باعث سردرگمی خرید و عدم خرید با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مدت هاست افزایش قیمت ها در بازار شن و ماسه شهرستان بمپور گلایه مصرف کنندگان بوده و موجب سردرگمی شهروندان شده است.

اغلب شهروندان در گفتگوی تلفنی با آژانس پهرا، بی ثباتی قیمت شن و ماسه را نتیجه عدم نظارت مسئولان مربوطه می دانند که بازار این محصول را تنها گذاشته اند.

قیمت افسارگسیخته شن و ماسه همچنان در حال افزایش است

در همین رابطه بامری یکی از شهروندان بمپوری در گفت و گو با خبرنگار پهرا گفت: وقتی قیمت هر کالایی افزایش می یابد چرا هیچکس مسئولیت این آشفتگی در بازار را بر عهده نمی گیرد؟

وی افزود: با بی توجهی مسئولان قیمت شن و ماسه در شهرک بمپور همچنان در حال افزایش است که گویی این مشکل آرام نمی گیرد.

این شهروند بمپوری تصریح کرد: پس از هر شکایت مردم، مسئولان نظارتی می گویند که نظارت بر بازار این کالا افزایش و تقویت شده و قیمت افسارگسیخته شن و ماسه به زودی کنترل شده و به مرز واقعی خواهد رسید.

وی افزود: درخواست من به عنوان یک شهروند از حاکمان این است که اقدامات و تدابیر ابتدایی برای کنترل بازار انجام دهند، فروشندگان شن و ماسه هر چه قیمت نجومی می خواهند اعلام نکنند.



پیگیر گران فروشی شن و ماسه در بمپور هستیم

در همین رابطه سلمان برهانی فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به نارضایتی مردم بمپور از افزایش قیمت تاسیسات تولید شن و ماسه و حمل و نقل مواد لازم، در بازار اخیر در جلسه نظارتی مقرر شد تا از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری شود، همه ساله کارخانجات شن و ماسه مشمول ارائه دستورالعمل های استان می شوند.

وی افزود: اداره زباله باید بر قیمت محصولات شن و ماسه نظارت داشته و با متخلفان برخورد قانونی کند.

فرماندار شهرستان بمپور تصریح کرد: تمامی پرونده های تخلفات صنفی توسط متولیان تشکیل و برای تسریع در رسیدگی و بازدارندگی بیشتر در کارگروه تنظیم بازار مطرح شده است.

وی افزود: متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره «مجازات» معرفی خواهند شد.

برهانی خاطرنشان کرد: دستگاه های امنیتی، دولت و نیروی انتظامی همچنان در تلاش هستند تا با دلالان و دلالان در هر صنعتی مبارزه کنند و سپس آنها را حذف کنند تا قیمت ها در بازار به تعادل برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید