به پرسپولیس هدیه دادیم و ضربه مهلکی خوردیم/ چرا اینقدر بحث پنالتی شد؟

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792481

سرمربی پیکان تهران گفت: فکر می کنم مهمترین اتفاقی که امروز برای ما افتاد همان گل اولی بود که به ثمر رساندیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: فکر می کنم مهمترین اتفاقی که امروز برای ما افتاد اولین گلی بود که خوردیم. وقتی چنین گلی را به تیمی حرفه ای تر و با تجربه تر بدهید، شوکه خواهید شد. خوب کار کردیم اما هدیه ای که به بچه های پرسپولیس دادیم خیلی ما را نگران کرد و به ضررمان تمام شد. در نیمه دوم ما فشار زیادی داشتیم، اما گل دوم را زدیم، سپس یکی از گل ها را جبران کردیم، اما پس از آن مشکلات جزئی زیادی پیش آمد و بازی متوقف شد، بازی را باختیم. ما خیلی خوب بازی کردیم، اگر باتجربه تر بودیم بهتر بازی می کردیم

معتبی حسینی با بیان اینکه تیم پیکان شش هفته است که وضعیت خوبی ندارد، گفت: مشکلی نیست، چیزی که ما را نگران می کند بی کیفیتی گل هایی است که خورده ایم. نباید به چنین تیم هایی گل بزنیم و باید به روند خوب خود برگردیم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت داوری این دیدار بیان کرد: به ما گفتند در مورد داوری زیاد صحبت نکنیم، امروز روز سختی برای داور بود. اگر پنالتی نبود توپ زیر بازیکن ما می افتاد و دروازه خالی را باز می کرد. مشکل چیه؟ چرا این همه هیاهو؟ یا پنالتی بود یا گل داور می توانست گل ما را قبول کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید