هیچ وقت تیمم را اینقدر بی تمرکز ندیده بودم/ قرار بود چند پنالتی دیگر بزنیم!


ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900763

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا به حال تیمی را اینقدر بی تمرکز ندیده بودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: شرایط قبل از بازی عادی نبود و از نظر روحی برای این دیدار آماده نبودیم. دلایل مختلفی وجود داشت، اما فکر می کنم صحبت در مورد آنها اضافی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ذهن بچه ها اصلا برای این بازی آماده نبود. هر کاری که برای کنترل شرایط انجام دادیم سخت و ناموفق بود. من هرگز چنین تیم بی نظمی ندیده بودم، اما از طرف دیگر خوشحالم که با بازیکنانی کار می کنم که شرافت و مردانگی خود را نشان دادند. من به همکاری با آنها افتخار می کنم و به تک تک آنها افتخار می کنیم.

گل محمدی ادامه داد: توضیحی ندارم و فقط می توان گفت تراکتور بازی خوبی انجام داد و شایسته برد بود. آنها حتی می توانستند گل های بیشتری بزنند. من نمی توانم زیاد در مورد بازی صحبت کنم و ممنون می شوم اگر شما (خبرنگاران) در مورد مسائل فنی هم سوال نپرسید.

وی در مورد اینکه آیا مهدی ترابی اولین پنالتی بود، گفت: گرفتن پنالتی به وضعیت روحی و روانی بازیکن بستگی دارد. در بازی قبل لوکادیا این شرایط را داشت و در این بازی مهدی (ترابی). مشکلی نیست و هر دو پنالتی را خوب می گیرند اما بازیکنان آنقدر گیج و بی قرار بودند که اگر چند پنالتی هم می زدیم باز هم گل نمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید