از بازی لذت بردم؛ هیچ تیمی اینقدر به ما فشار نیاورده بود

ساعت: 21:03
تاریخ انتشار: 1400/09/19
کد خبر: 1791049

مربیان فولاد و نساجی پس از پایان بازی در هفته نهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی گفت: بازی پرنشاطی بود. هر دو تیم بازی سختی را انجام دادند. می‌دانستیم که نساجی توپ را خوب نگه می‌دارد و به کجا می‌توانیم ضربه بزنیم. ما برای پیروزی برنامه داشتیم. می توانستیم بازی را 2 بر صفر کنیم، اما دروازه بان آنها مانع ما شد.

سرمربی فولاد گفت: در ابتدای نیمه دوم گل خوردیم، این گل صددرصد خطا بود. داور در این مرحله اشتباه کرد، چون بازیکن حریف در دفاع ما می شکست و ما گل می زدیم. سپس با جابجایی هایی که انجام دادیم، ریتم تیم را بهتر کردیم. موقعیت‌هایی خلق کردیم، اما بدشانس بودیم، مثل اینکه بازی با تراکتور روزی نبود که بتوانیم برنده شویم. بازی در دستان ما بود، نساجی به تساوی رسید و او به چیزی که می خواست رسید. این تیم خوب بازی کرد اما مثل تبریز حریف وقت تلف می کند.

وی افزود: باید به این موضوع فکر کنیم، از این به بعد ممکن است توپ های بیشتری را اینجا پرتاب نکنیم چون همه دارند وقت تلف می کنند، امروز زمان زیادی را از دست دادند. نقطه تاریک این مسابقه حیدری بود خیلی داور خوبی است و من قضاوت هایش را دوست دارم اما امروز بد قضاوت کرد روی صحنه دروازه اشتباه 100 درصدی داشت برای شیمبا پنالتی اجرا نکرد. الان صحنه رو دیدم ولی نمی خوام لپ تاپ بگیرم و این کارها رو نمی کنم! اما ما 100 درصد اشتباه کردیم، دو پنالتی برای ما نگرفتند، در این دیدار یک گل و یک اشتباه نتیجه را برمی‌گرداند.

نکونام با اشاره به خطای واقعی شیمبا گفت: «به این صحنه نگاه کنید. دروازه بان حریف شیمبا را از وسط لگد زد. فکر نکنم درست متوجه بشه ولی داور میگه خطا بوده داور کارت زرد نشون داد امروز نتونستیم بازی رو ببریم حیدری یکی از عوامل بازدارنده بخاطر صحنه هایی بود که دو تا صحنه های 100% پنالتی و 100% خطای گل ما لازم نبود گل بزنیم.

وی افزود: نمی دانم چطور با گلی که خوردیم اشتباهی که کردیم مرتکب نشدیم. به هر چیزی که اعتراض می کنیم می خندند! آنها هشدار می دهند که قضاوت در ایران بسیار آسان است، بیایید صحبت کنیم. خیلی راحت شد، کسی نیست که انتقاد کند و بگوید این هشدار برای چه بود! برای همین فوتبال ما اینطور است.

سرمربی فولاد با اشاره به اتلاف وقت حریفان در ورزشگاه خانگی این تیم، گفت: از نظر شرایط تیمی این کار را انجام می دهیم. ما موسی کولیبالی را از دست دادیم. شیمبا به زور به این مسابقه رسید. امیدواریم موسی و بقیه بازیکنانمان برای بازی بعدی بیایند اما از نظر مصدومیت شرایط خوبی نداریم. اصلا دفاع وسط نداشتیم اما با این شرایط خدای ناکرده تا فصل دوم به جمع آوری امتیازات خوب ادامه می دهیم. تمام برنامه ما این است که برای نیم فصل بازیکنان باکیفیت بگیریم تا بتوانیم قوی تر به نظر برسیم و موفق شویم.

نکونام با اشاره به صحنه های داوران توضیح داد: صحنه هایی که گفتم صحنه هایی است که حتما دیده ام و درباره آن صحبت می کنم اما نتیجه تغییر نمی کند و اشتباهاتی است که داور انجام داده است. او داور خوبی است و من به کارش علاقه دارم اما امروز خیلی بد قضاوت کرد که به ضرر ما بود و نتیجه مساوی شد.

* الهامی: از بازی لذت بردم. هیچ تیمی اینقدر به ما فشار نیاورده بود

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از تساوی نساجی مقابل فولاد گفت: نکونام نشان داد که مربی مربی خوبی است. فوتبال فیزیکی هر دو تیم بود. نیمه اول پر بود اما فولاد به گل رسید. در نیمه دوم به دلیل اینکه باید گل می زدیم با فشار بیشتری کار می کردیم. از دقیقه 70 فوتبال فیزیکی بود اما بعد احساسی شد و فولاد روی ما بلند شد. حریف به تیم ما فشار می آورد و توپ های بلند می فرستد. هیچ تیمی تا این حد به ما فشار نیاورده بود.

سرمربی نساجی گفت: موقعیت های خوبی داشتیم، آنها هم شوت زدند، بازی خیلی خوبی بود، اما ای کاش بازی برنده بود. فکر می کنم یکی از بازی های تاکتیکی بسیار پرفشار بود. من خودم از این بازی لذت بردم. بازی شاگردان فولاد و نکونام را هم دوست داشتم. تبریک میگم تنش 90 دقیقه بود. حالا باید واقع بین باشیم.

وی درباره داوری این دیدار گفت: دارم تشکر ویژه ای از داوران دارم، واقعا بازی سختی بود، فکر می کنم داور 8 تذکر داد. آرزوی من این است که فولاد و جواد نکونام به راه خود و لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند. من می دانم که آنها حقوق بیشتری از این دارند.

الهامی گفت: فکر می کنم الان فوتبال ما بالاتر از آسیاست. تیم هایی مثل فولاد به روز هستند و شرایط خوبی دارند، وقتی دیدم فولاد در 20 دقیقه آخر چنین فشاری را وارد کرده، فکر نمی کردم این تیم در این مدت کوتاه اینقدر خوب شده باشد. واقعیت ها باید گفته شود. من مثل بعضی ها نیستم که بگویند می توانستیم برنده شویم. در 20 دقیقه آخر فولاد واقعاً ما را خیلی تحت فشار قرار داد، اما یک نوع فوتبال برای ما راحت تر بود. فوتبال مستقیم تر بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید