همه امکانات کشور را برای موفقیت تیم ملی بسیج می کنیم/ از زحمات بازیکنان مقابل الجزایر لذت بردم


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855579

گاهی لازم است مردم و ورزشکاران را شوکه کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهور دستور اکید داده تا هر آنچه برای تیم ملی فوتبال لازم است فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سیدحمید سجادی پس از دیدار ایران و الجزایر بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شد. وی پس از بازگشت ملی پوشان به هتل محل اقامت این تیم گفت: خسته نباشید بازیکنان و اعضای کادر فنی و مدیریت تیم ملی و خدا رحمتشان کند با انگیزه بالا حرکت کنیم. و کار مضاعف . ظهر یکشنبه جلسه ای با سرمربی تیم برگزار شد. او نکاتی را بیان کرد و ما نیز نظراتی را بیان کردیم. من در این گفتگو بر خواسته های شخصی رئیس جمهور نیز تاکید کردم.

وی با اشاره به دیدار با نمایندگان تیم های ملی که بعد از ظهر دیروز برگزار شد، گفت: جلسه مفصل و طولانی بود. در این جلسه توضیحات کاملی دادم و می خواهم به شما اطمینان دهم که شما فرزندان کشور و عزیزان ما و امید کشور و جمهوری اسلامی هستید. همه آنها شما را دوست دارند و ما به شما افتخار می کنیم. موفقیت تیم ملی همیشه در جلسات هیئت دولت و همه اعضای کابینه مطرح می شود و مهمتر از همه رئیس جمهور به سرنوشت این تیم علاقه دارد. او بسیار سرسخت است و بسیار سرسخت است که فکر می کند اقدامات و برنامه ها در حمایت از شما عزیز است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قبل از سفر رئیس جمهور تذکراتی را به من زد. شنبه 30-40 دقیقه فقط برای تیم ملی فوتبال با دستیار ویژه او صحبت کردم. یکی از اهداف حضور من در اینجا این بود که از طرف رئیس جمهور در کنار شما باشم تا خودمان ببینیم چه چیزی لازم است.

سجادی افزود: من دانش فوتبالی چندانی ندارم، اما به عنوان فردی که در ورزش موفق بوده ام و یکی دو دهه است که در ورزش بوده ام، از دنیای چنین مسائلی دور نیستم و با شما به آن چیزی می رسیم. نیاز داریم بشینیم با سرپرست محترم تیم ملی صحبت کنیم در تهران مرتب با ریاست محترم فدراسیون تماس داریم و تعاملات خود را داریم مطمئن باشید وظیفه وزارت ورزش و جوانان این است که آنچه را که در کشور داریم به نمایندگی از کل کشور بسیج کنیم تا موفق شویم تنها نباشید هفته گذشته دو نفر از همکاران خوبم سینا کلهر و اسماعیل احمدی اینجا بودند و بلافاصله نکاتی را که شما عزیزان مطرح کردید منعکس کردند. با انعکاس جلسه قطر قبل از ورود همکاران به تهران، شروع به پیگیری کردیم، دستورات و مراحل کاری خوبی دریافت شد، تمام مواردی که به همکارانم گفتید توسط رئیس جمهور به من تحویل داده شد، در هر صورت ایشان به من دستور دادند. برای خدمت به شما و اگر چنین است، انشاالله بیشتر از قبل از جام جهانی در کنار شما باشم.

وی افزود: من را خدمتگزار ورزش و جوانان خود بشناسید و مطمئن باشید رهبری و اخلاق ورزشی ما با شما تداوم خواهد داشت، شما باید محک و حرفه ای باشید و امیدوارم قوت قلب داشته باشید و وزارت ورزش را رها کنید. جوانی بیش از پیش. «خودت را احساس کن.

وزیر ورزش و جوانان با اینکه خسته نبود اما درباره بازی با الجزایر به تیم ملی گفت: ورزش برد و باخت و فراز و نشیب دارد. نام بازی تدارکاتی هم تدارکاتی است. من قصد دخالت ندارم و قطعا قضاوت فنی بر عهده کادر فنی محترم است اما به عنوان یک تماشاگر از زحمات شما خوشم آمد. با این حال مانند هر تیم دیگری ایرادات و کاستی هایی وجود دارد که فیلم بازی باید توسط کادر فنی ارزیابی شود و متوجه نکات مهم آن خواهید شد. بله، همه ما می خواهیم در هر صحنه و هر مسابقه ای برنده شویم، اما کاری که می توانیم انجام دهیم ورزش است. گاهی لازم است شکست بخورد و متوقف شود. گاهی لازم است به شخص و ورزشکار شوک وارد شود. گاهی باید نگران پیروزی بود. گاهی لازم است کمی استرس و اضطراب داشته باشیم اما مدیریت همه اینها بر عهده کادر فنی است. خدای ناکرده حتما برنامه ریزی خواهند کرد که همه ما با سربلندی از این آزمون و خطا عبور کنیم.

سجادی ادامه داد: از دیدن شما بسیار خوشحال شدم. از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارم. مرا دوست و برادر و حامی مهمان خود بشناسید و مطمئن باشید که کل کابینه و رئیس جمهور محترم به شما اهمیت می دهند و اکیداً به من دستور می دهند که در صورت نیاز در خدمت شما باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید