بر اساس توافق مقابل تیم ملی ایران، بازیکنان اصلی الجزایر باید حضور داشته باشند/ روند انتخابات آغاز شد; مهدوی کیا همچنان مربی ماست


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855066

حضور شهریاری به جای موسوی؟ بگذار سکوت کنم؛

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در قراردادی که منعقد شده باید بازیکنان کلیدی حضور داشته باشند. در این قرارداد مثلا اگر بازیکنی مصدوم باشد نمی تواند بازی کند اما در قرارداد بازیکنان اصلی باید طبق لیست فیفا قبلی خود باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از دیدار با منوچهر شفقتیان در جمع خبرنگاران گفت: شاید نقص ما این بود که نتوانستیم برای پیشکسوتان و کسانی که برای فوتبال تلاش می کنند کاری انجام دهیم. این وظیفه ماست که او را دعوت کنیم. خدای نکرده فدراسیون بتواند کاری برای او انجام دهد. باید بررسی شود و حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم و ما فوتبالیست ها کار دیگری نداریم.

وی در ادامه درباره شرایط تیم ملی فوتبال و اردوی دوحه گفت: تیم ملی در شرایط خوبی به سر می برد و تمرینات خوبی دارد و انشاالله بازی خوبی را پشت سر می گذارد. منتظر بازگشت تیم هستیم تا با سرمربی تیم ملی صحبت کنیم و در مورد ادامه اردو یا اردوی بعدی تصمیم گیری کنیم.

کامرانی فر در خصوص قرارداد امضا شده بین فدراسیون ایران و الجزایر گفت: در قراردادی که امضا شده است، باید بازیگران اصلی باشند; در این قرارداد مثلا اگر بازیکنی مصدوم باشد نمی تواند بازی کند اما در قرارداد بازیکنان اصلی باید طبق لیست فیفا قبلی خود باشند. موارد زیادی از قرارداد بوده است اما محرمانه است. در قرارداد مقرر شده است که هر دو تیم باید با بازیکنان اصلی بازی کنند.

وی در خصوص آغاز روند انتخابات فدراسیون گفت: این روند آغاز شده و نامه هایی برای نمایندگی قسمت های مختلف نمایندگی آنها ارسال شده است. طبق اساسنامه نامه ها و دعوت نامه ها باید 70 روز قبل از تشکیل جلسه ارسال شود تا محل و تاریخ جلسه مشخص شود. موضوعی که مهم است؛ تیم ها باید 70 روز قبل مشخص شوند. الان لیگ برتر و فوتسال ما تمام شده و فقط لیگ دوم تمام نشده است که پارسال است و مشکلی نیست.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره عصبانیت سرمربی تیم فوتبال امید از عدم برگزاری بازی تدارکاتی توضیح داد: به هر حال آنها باید در فیفا هم بازی کنند. امید ما به فیفادی بستگی دارد و باید بر اساس آن برنامه ریزی کنیم. ما باید بتوانیم برای فیفا بعدی برنامه ریزی کنیم و همچنین زمانی که جام جهانی برگزار می شود و بازیکنان به وقت آزاد امیدوارند تا بتوانیم به زور جلو برویم.

وی افزود: در حالی که با تیم 21 ساله در این مسابقات حضور داشتیم. این تیم می تواند برای المپیک باشد. همه تیم ها با بازیکنانی آمدند که نتوانستند از آنها برای المپیک استفاده کنند، سیاست فدراسیون فوتبال این بود که خدای ناکرده بتوانیم برای تیم ملی امید برنامه ریزی کنیم. مهدوی کیا تاکنون سرمربی تیم ما است و کمیته فنی در حال بررسی عملکرد تیم و اعلام نظر است.

کامرانی فر با بیان اینکه پریا شهریاری به جای سید شهره موسوی به عنوان نایب رئیس سوم و بانوان فدراسیون فوتبال فعالیت خواهد کرد، گفت: در این باره اظهار نظر نکنم.

وی در خصوص وضعیت لباس تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی قطر تاکید کرد: کار انجام شده و فراخوان انجام شده، پاکت شرکت های داخلی و خارجی باز است و به زودی این موضوع اعلام خواهد شد. با پایان یافتن اردو.»مذاکرات برای بازی تدارکاتی از شهریور ماه آغاز شد و امیدواریم در آخرین لحظه هیچ اتفاقی رخ ندهد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب هیات رئیسه فدراسیون و تعیین جانشین مهرداد سراج اذعان داشت: این موضوعات روند انتخاباتی خاص خود را دارد. فقط می توانم بگویم که در اولین جلسه انتخاب رئیس فدراسیون، نایب رئیس و یکی از اعضای هیئت مدیره انجام می شود.

او درباره حکم مارک ویلموتس گفت: این حکم برای سه ماه دیگر تمدید شد و ما منتظریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید