مهم این است که تیم امید نیم قرن دیگر وارد المپیک می شود/ ادامه حضور مهدوی کیا در تیم امید امیدوارکننده است.


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810562

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور مهدوی کیا در کنار تیم امید برای صعود به بازی های المپیک لحظه بسیار امیدوارکننده ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره تداوم حضور مهدی مهدوی کیا در تیم ملی فوتبال امید گفت: برای راهیابی به المپیک. به طور کلی جهت گیری انتخابی این است که حداکثر برنامه ریزی و حمایت از این تیم برای راهیابی به المپیک باشد.

وی ادامه داد: با بستگان مربوطه جلساتی داشتم. دیروز با دبیرکل و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کردم. تلاش ها برای حفظ جهت گیری مثبت انجام می شود. ما به عنوان کمیته ملی المپیک مستقیماً در فرآیند مدیریت، رهبری، رهبری، نظارت فنی و انتخاب سرمربی دخالت نمی کنیم اما در کنار فدراسیون فوتبال حداکثر حمایت را از این تیم خواهیم داشت. فعلا تغییری در تصمیم گیری صورت نگرفته و فدراسیون در تلاش است تا مهدوی کیا به عنوان یکی از چهره های سرشناس فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم امید به کار خود ادامه دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با شبکه خبر گفت: حضور مهدوی کیا در کنار تیم ملی امید می تواند نقطه بسیار امیدوار کننده ای برای صعود این تیم به المپیک باشد. امیدواریم در روزهای آینده فدراسیون با او مذاکره کند تا بتواند به هدایت تیم امید ادامه دهد. ما به حمایت حداکثری از سوی فدراسیون و تیم امیدواریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید