جمله تیم امید ما بهترین است ، مدام تکرار می شود / بی ادبی و تجربه مهدوی تیم امید را امیدوارتر کرد.

ساعت: 11:44
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778790

سرمربی سابق تیم های اصلی گفت: حضور مهدی مهدوی کیا که یکی از بازیکنان بین المللی و باتجربه است ما را امیدوارتر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس چمنیان، سرمربی سابق تیم های اصلی درباره تیم امید گفت: همه باید خوش بین باشیم و آرزو کنیم این تیم رویای نیم قرن فوتبال ایران را محقق کند. مشکل اصلی ما در این چند سال ، به ویژه در تیم امید ، عدم تداوم در تبدیل استعدادهای منحصر به فرد به بازیکنان بزرگ است که می توانند مراحل پیشرفت را در سطح بین المللی طی کرده و بازیکنانی با استانداردهای بالا شوند. ما نمی توانیم این چرخه های پیوسته را به صورت متوالی حل کنیم. مشکل بزرگتر ما این بود که تیم امید را جدی نمی گیریم. مثلاً نتوانستیم به المپیک راه پیدا کنیم و این موضوع تنها یکی دو سال مانده به شروع مسابقات فراموش می شود که بسیاری از بازیکنان رها شده و شانس حضور در لیگ برتر را از دست می دهند.

وی افزود: قطعا بازیکنان باکیفیتی در تیم امید داریم. آنها در رده های خردسال آسیا و در سطوح مختلف بازی کردند و برخی از آنها بازیکنان من بودند. جام جهانی 2017 که نتایج بسیار خوبی کسب کرد. بسیاری از کارشناسان همیشه گفته اند تیم امید ما بهترین است و این ارزیابی دائماً تکرار می شود زیرا ما در هر فصل بازیکنان خوبی داشتیم.

چمنیان درباره حضور موثر مهدوی کیا گفت: حضور مهدی مهدوی کیا که یکی از بازیکنان بین المللی و باتجربه است ما را بیشتر دلگرم کرده است. او یکی از کم تجربه ترین و باتجربه ترین بازیکنان است و اگر این روحیه و این خصوصیات به بازیکنان منتقل شود ، اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد و حداقل یک آزمون را در مسابقات پیش رو پشت سر می گذارند و آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات خواهند داشت. بازی های المپیک.

سرمربی سابق تیم های اصلی در گفتگو با رادیو ورزش درباره حریفان تیم امید گفت: کیفیت فوتبال ما به گونه ای است که مقابل تیم های نپال و لبنان شکست نمی خورد، البته اگر در این تیم باشیم. همین بازیها “تیم های آسیایی پیشرفت کرده اند و نباید آنها را دست کم گرفت. ما باید با برنامه و مرحله به مرحله ادامه دهیم. فوتبال تاجیکستان در دهه های اخیر تغییر کرده است. به خصوص تیم های پایه که رشد زیادی داشته اند و رقیب اصلی ما در این دوره خواهند بود.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید